Gå til innhold

Kan jo nesten regne meg som alenemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen drar på jobb 06.10 hver morgen og kommer hjem 20-21. Hektisk periode på jobben og både han og jeg er så lei. Ungen ser jo ikke faren sin før i helgene.

Gleder meg til denne perioden er over!

Blir kjekt når lønna kommer da :P

Anonymous poster hash: 00aa1...6f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk for info.

Anonymous poster hash: e4bdd...2c0

Skrevet

Javel, men det er du ikke!

Dagens dummeste innlegg.

Anonymous poster hash: 0724d...fce

Skrevet

Det er jo vanlig hverdag for dem som bor f.eks. i England, spesielt i/rundt London...trøst deg med det :)

Anonymous poster hash: 6d828...7e3
Skrevet

Mannen drar på jobb 06.10 hver morgen og kommer hjem 20-21. Hektisk periode på jobben og både han og jeg er så lei. Ungen ser jo ikke faren sin før i helgene.

Sånn er det for veldig mange i perioder.

Det provoserer meg at du skriver at du gleder deg til lønna kommer, da nettopp dette med økonomi ofte er en utfordring for alenemødre som du sammenlikner deg med.

Anonymous poster hash: 413ac...874

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min mann er stort sett aldri hjemme i ukedagene. Gressenke kalles det :-) Ikke er det noe å rope hurra for når lønna kommer heller

Skrevet

Det provoserer meg at du skriver at du gleder deg til lønna kommer, da nettopp dette med økonomi ofte er en utfordring for alenemødre som du sammenlikner deg med.

Helt enig i dette. Det å være alenemor går ikke bare på å klare å ha sine egne barn i noen timer. Du har et valg å sette ned foten, mange som er alene har ikke tatt det valget selv. Ingen av snakke med som kommer hjem på kvelden, i helgene, ingen å dele utgifter med, ingen som kan avlaste i helgene. Synes forøvrig mannen din prioriterer feil om dette ikke bare er for en periode.

Anonymous poster hash: fec3e...f1c

Skrevet

Samme her. Nå blir jeg snart alenemor da, for 4.5 år med dette har tatt knekken på forholdet! :-(

Skrevet

Nei. Det synes jeg overhodet ikke du kan regne deg som. 

Anonymous poster hash: efb6e...df2
Skrevet

Helt enig i dette. Det å være alenemor går ikke bare på å klare å ha sine egne barn i noen timer. Du har et valg å sette ned foten, mange som er alene har ikke tatt det valget selv. Ingen av snakke med som kommer hjem på kvelden, i helgene, ingen å dele utgifter med, ingen som kan avlaste i helgene. Synes forøvrig mannen din prioriterer feil om dette ikke bare er for en periode.

Anonymous poster hash: fec3e...f1c

Og det verste av alt (synes jeg; den lille perioden jeg og mannen var separert, sammen igjen nå), det er at jeg ikke hadde noen å snakke som elsker barnet mitt nøyaktig like høyt som meg. Selv om jeg selvfølgelig kunne fortelle om fremskritt og morsomme episoder til besteforeldre og venner, så blir det ikke det samme som å snakke med den andre personen som er barnet aller nærmest.

Anonymous poster hash: efb6e...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...