Gå til innhold

Liker du torsketunge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatet det før, men for et par år siden fikk min søster meg til å like det. Sprøstekte torsketunger med råkost, potet, smeltet smør og remulade! Gubben hater det, femåringen også.. Men så liker han ikke grøt, fiskeboller, og lista er lang generelt. 

Anonymous poster hash: dd03d...d32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma lurte meg og broren min til å smake på det da vi var små. Hun sa det var en liten og ny variant av fiskekaker (som ikke hadde noe i mot). Hun spurte hva vi syntes, og vi svarte det samme begge to. Det smakte litt som fiskekaker, ikke like godt, og konsistensen var seig og ekkel.. 

Skrevet

Lofotværing så fikk torsketunge inn med morsmelka, så ja :)

Anonymous poster hash: 86a78...171
Skrevet

De kan være så sprøstekte de bare vil, de har likevel den ekle konsistensen inni. Så, nei, jeg liker ikke det. Torskekjaker derimot! NAM! Bare så synd det er umulig å få rak i dersom man ikke kjenner en skårunge... 😩

Anonymous poster hash: 176e9...ffa

Skrevet

Aldri prøvd, men har veldig lyst. Tror bare noen måtte lære meg å lage det først, helst lage det til meg ;-)

Anonymous poster hash: 3c411...df4

Skrevet (endret)

Det er kjempegodt😃 da jeg var liten vant min far en oppskriftskonkurranse i et ukeblad med nettop en kjempegod oppskrift på en torsketungegryte med hvit saus😃

Endret av lillehi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...