Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Jeg var hos gynekolog idag og han sa først at det ikke er tegn til noen cyster. Deretter sa han at alle eggene mine er ca like store,noe som er uvanlig og et tegn på pcos. Så kun utfra ul vil han si at jeg er på grensen til å ha det. Men når jeg leser om det i ettertid ser jeg jo at det står at pcos er hulrom og cyster? Så da forstår jeg ikke helt. Anonymous poster hash: 7bccb...ffd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Tror jeg hadde gått til en annen gyn.! Kort fortalt så lager eggstokkene cyster istedet for egg når man har PCOS. Eggstokkene ser ofte ut som 'drueklaser' pga cystene. Men man kan jo ha en og annen eggløsning ved PCOS også. Kanskje han forklarte dårlig, eller du misforstod litt.. Anonymous poster hash: aedf1...24f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Tror jeg også ville fått til en annen hun om det er hans forklaring. Når i syklisten var du der? På visse tidspunkter i syklusen er jo eggene like store. Så begynner ett å vokse mer enn de andre å gjøre seg klar til eggløsning. Hmm merkelig. Anonymous poster hash: af09a...fe1
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Jeg var der ikke for utredning eller noe. Han nevnte det som en slags bisetning, og han har jo rett i at jeg har sjeldnere eggløsning/ mens enn det som er vanlig. Jeg har nettopp fått mensen, så var der på det tidspunktet i syklusen. Anonymous poster hash: 7bccb...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå