Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Skjønner jo at det henger sammen, men jeg blir ikke kvitt det. Utrolig ubehagelig å ha så vondt i øye... Noen som har noe gode tips? Jo mer jeg anstrenger meg, verre blir det. Nå ser jeg dårligere på det øye og. Fikk det i går, og da ble det bare verre og verre :/ Anonymous poster hash: 9f940...dbe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Før du starter med å finne ut hva det er så skaff UFØREFORSIKRING!!!!! Anonymous poster hash: b0ee0...6ee
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Før du starter med å finne ut hva det er så skaff UFØREFORSIKRING!!!!! Anonymous poster hash: b0ee0...6ee hæ?? Anonymous poster hash: 9f940...dbe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Veldig stram trapezius-muskel (øvre del) gir ofte referert smerte til øye. Gå til en naprapat som også bruker nåler, så kan de ta ev. låsninger i nakke og også fjerne spenningen i muskelen med nåler - det er raskeste måte å bli kvitt den spenningen på. Anonymous poster hash: bfa03...887
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Veldig stram trapezius-muskel (øvre del) gir ofte referert smerte til øye. Gå til en naprapat som også bruker nåler, så kan de ta ev. låsninger i nakke og også fjerne spenningen i muskelen med nåler - det er raskeste måte å bli kvitt den spenningen på. Anonymous poster hash: bfa03...887 Ja, det kan høres ut som en god forklaring. Jeg går til behandling, både hos naprapat og kiropraktor, men disse musklene blir aldri bedre. skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Men det har aldri gått så langt som at jeg får vondt i øyet av det før! Men jeg får kanskje ta en tur til.. Takk Anonymous poster hash: 9f940...dbe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Veldig stram trapezius-muskel (øvre del) gir ofte referert smerte til øye. Gå til en naprapat som også bruker nåler, så kan de ta ev. låsninger i nakke og også fjerne spenningen i muskelen med nåler - det er raskeste måte å bli kvitt den spenningen på. Anonymous poster hash: bfa03...887 Ja, det kan høres ut som en god forklaring. Jeg går til behandling, både hos naprapat og kiropraktor, men disse musklene blir aldri bedre. skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Men det har aldri gått så langt som at jeg får vondt i øyet av det før! Men jeg får kanskje ta en tur til.. Takk Anonymous poster hash: 9f940...dbe Men bruker de nåler på deg? Hvis ikke så må du finne noen som kan det, gjerne en fysioterapeut eller en akupunktør som jobber med idrettsutøvere (ikke bare vanlig klassisk akupunktur, men IMS/dry needling/triggerpunktbehandling). Anonymous poster hash: bfa03...887
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Veldig stram trapezius-muskel (øvre del) gir ofte referert smerte til øye. Gå til en naprapat som også bruker nåler, så kan de ta ev. låsninger i nakke og også fjerne spenningen i muskelen med nåler - det er raskeste måte å bli kvitt den spenningen på. Anonymous poster hash: bfa03...887 Ja, det kan høres ut som en god forklaring. Jeg går til behandling, både hos naprapat og kiropraktor, men disse musklene blir aldri bedre. skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Men det har aldri gått så langt som at jeg får vondt i øyet av det før! Men jeg får kanskje ta en tur til.. Takk Anonymous poster hash: 9f940...dbe Men bruker de nåler på deg? Hvis ikke så må du finne noen som kan det, gjerne en fysioterapeut eller en akupunktør som jobber med idrettsutøvere (ikke bare vanlig klassisk akupunktur, men IMS/dry needling/triggerpunktbehandling). Anonymous poster hash: bfa03...887 Ja, det har blitt gjort, men ikke så ofte i nakken. Skal bestille legetime i morgen så får jeg be om en henvisning til en fysioterapeut. Dette kommer egentlig fra en yrkesskade, så en fysio ville jo vært langt billigre Anonymous poster hash: 9f940...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå