Gå til innhold

Kviser og sorte prikker! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe som hjelper mot sorte prikker og kviser for en voksen dame?

Har alltid hatt masse sorte prikker, men har fått så veldig uren hud etter siste fødsel for 9 mnd siden.. Hjelp! Jeg håper noen der ute har noen mirakeltips for meg! Kjipt å være trebarnsmor med fjortishud ;/

Anonymous poster hash: de5cc...142

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du tilskudd av sink?

Huden min er langtfra perfekt, men har blitt mye bedre etter at jeg begynte ta en tablett med sink (fra helsekosten) hver dag. 

Anonymous poster hash: fe209...4ff
Skrevet

Sink skal sjekkes ut! Takk for tips :)

Anonymous poster hash: de5cc...142

Skrevet

Jeg har hat et kjempe problem etter røyke slutt for et år siden. Var på nippet til å begynne å røyke igjen da jeg tenkte at jeg heller røyker enn å se ut som jeg er mitt i "puppeteten".

Etter alt av kremer og AB kurer i tillegg til vitaminer og tilskudd har jeg funnet ut vidunderet.

Var på apoteket for å kjøpe ansiktsmasker, da jeg havnet i snakk med ei som var fot terapeut.

Hun spurte om jeg spiste frukt, drakk juice evt. Det gjorde jeg.

Hun ba meg ta et opphold at all frukt i 4-6 uker for å se om det virket. Sjekk om huden din er tørr under føttene, ikke der som er vanlig som hælen eller med lilletåa men under fotputene og nedover.

Jeg stoppet med alt bortsett fra grønnskaer og rotfrukter 29 August.

Jeg kan ikke lenger se mine sorte prikker på nesa eller i "t" sonen! Jeg var også plaget med små kviser, nupper på brystet og ryggen, men er nå borte. 

Mye måtte ut før jeg så bedring, men gud for en bedring. Husk og vask ansiktet morgen og kveld.

Håper det kan funke for deg også, vet hvor fælt det er.

Klemmen

Anonymous poster hash: 7766f...0a5
Skrevet

Jeg har også vært plaget med uren hud, men det hjalp å ta tran :)

Anonymous poster hash: b7a84...5a3

Skrevet

Jeg ser jeg kommer til å slite med det til overgangsalderen. For meg er det helt klart hormoner. Svært irriterende :(

Anonymous poster hash: 62ad5...ea7

Skrevet

Hei! Prøv produkter fra kremfresh.com

Jeg fikk mye finere hud av balanse serien de har. Prøv også ansiktsoljen med gulrot fra dr hauscha (vita)den har gjort porene mine mindre synlige. Ser de er utsolgt for en del på kremfresh men de får nok inn igjen snart :) Huden min har blitt mye jevnere, jeg trenger ikke noen form for pudder e.l lenger. Anbefales!

Anonymous poster hash: 4975b...e7b

Skrevet

Takk for så mange råd og det er litt godt å se at jeg ikke er helt alene med dette selv jeg så klart ikke ønsker at andre skal ha kviser!! Haha! Må ut på shopping nå, er så fæl i ansiktet nå!

Takk!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...