Gå til innhold

Har dere bilde av fadderbarn på stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 fadderbarn nå, og kjenner jeg har lyst å 'gjemme' bort bildene litt, dvs ikke ha dem på stuen. Vil kun ha bilde av egne barn der:) hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: 62c5a...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke på stua. Jeg har en bildevegg i trappa til 2. etasje, der henger jeg opp bilder av familie og fadderbarn og slikt. Etter hvert havner bildene i album.

Skrevet

Har et bilde på kjøleskapet. Har bare et fadderbarn,

Anonymous poster hash: b25a6...f10
Skrevet

Har knapt nok mine egne barn på veggen, så fadderbarn og andre havner i album, og julekortbilder i søpla.

Anonymous poster hash: 838c9...c34
Skrevet

Det er jo slik at man ofte gir 1-årsbilde til faddere i julegave, med ramme.... Trappeoppgangen var ikke så dumt. Heldigvis er dette små bilder, ikke A4 størrelse!:) når setter dere bildet i album?

Skrevet

Herregud, vi har ti fadderbarn. Kan ikke ha bilder av de oppe. Har kun egne unger på veggen samt et stort lerret av oss i bryllupet.

Skrevet

Det er jo slik at man ofte gir 1-årsbilde til faddere i julegave, med ramme.... Trappeoppgangen var ikke så dumt. Heldigvis er dette små bilder, ikke A4 størrelse! :) når setter dere bildet i album?

Er det vanlig? Det har isåfall aldri jeg hørt om.... Jeg har fire barn selv og er fadder til flere tantebarn, men ingen i vår familie gir bort innrammede bilder til andre enn beste- og oldeforeldre. Tror ingen av venninnene mine heller har bilde at annet enn sine egne barn på veggene altså.

I stuen har jeg ikke fotografier på veggene i det hele tatt, bare to store malerier og noe annen pynt. I spisestuen har jeg bilder av mine egne unger på veggen, men ikke andres.

Jeg har forresten også "galleri" i trappeoppgangen, men der henger det også bare bilder av egne barn. Et barnehagebilde, 1.klassebilde, 7.klassebilde og etterhvert 10.klassebilde av alle fire.

Anonymous poster hash: fae29...b4f

Skrevet

Det er jo slik at man ofte gir 1-årsbilde til faddere i julegave, med ramme.... Trappeoppgangen var ikke så dumt. Heldigvis er dette små bilder, ikke A4 størrelse!:) når setter dere bildet i album?Anonymous poster hash: 62c5a...f31

Det kommer an på omløpshastigheten ;) . Jeg har ett fadderbarn som jeg kun har fått ett eneste bilde av. Det får henge der. Så har jeg to fadderbarn som jeg ofte får bilder av. Da bytter jeg ut og setter det gamle bildet i album når jeg får nytt. Så det er alltid det nyeste bildet som henger oppe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei. Jeg har knapt mine egne unger i stua. Jeg har dog en kommode i gangen og over der har jeg en "ramme" med masse bilder på. Svigerinnen min ble dødelig fornærmet for at bildet av den ene datteren hennes var større enn den andre... Mente vi favoriserte. Djisses.
Skal lage bildevegg opp til 2.etg (evt I 2.etg) når vi får pussa opp. Men er ikke sånn spesiellt glad i å ha masse bilder av folk og fe på veggene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...