Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Jeg søkte for en tid siden på en vikarstilling i et firma. De ringte og ville ha meg til intervju men ga så sen beskjed at jeg ikke fikk kommet på intervju. Ringte dagen før mens jeg var på ferie. Skulle få komme når jeg kom hjem men de ringte aldri. Nå søker de etter fast stilling der. Jeg har så lyst på den jobben. Er det pinlig å søke på nytt eller skal jeg bare hoppe i det? Anonymous poster hash: ff9b6...436
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Hopp i det! Hvem vet hva som var grunnen til at de ikke ringte sist?!? Det var mest sannsynlig ikke deg de fant noe galt på iallefall! Anonymous poster hash: 305f2...7de
Stina <3 Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Når jeg fikk jobben min fikk ikke jeg komme på intervju en gang første gang. Etter 2 utlysning fikk jeg komme på intervju med 7 andre og jeg fikk jobben! Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Du viser ihvertfall at du er veldig interessert i å jobbe der! Kjør på! Anonymous poster hash: 6675f...e52
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Takk jenter :-). Da har jeg søkt på nytt jeg ;-) HI Anonymous poster hash: ff9b6...436
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg ville også tatt en tlf og sagt at jeg hadde søkt før, i og med at du ikke ringte dem opp igjen etter at du kom tilbake fra ferie. Det er positivt og viser at du er veldig interessert. Anonymous poster hash: 7b264...992
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Jeg ville også tatt en tlf og sagt at jeg hadde søkt før, i og med at du ikke ringte dem opp igjen etter at du kom tilbake fra ferie. Det er positivt og viser at du er veldig interessert. Anonymous poster hash: 7b264...992 Det var ikke jeg som ikke tok kontakt. De skulle ringe meg en gitt dag etter ferien og det gjorde de ikke. Kan jo sånn sett ta det som et hint men jeg prøver igjen ;-) Anonymous poster hash: ff9b6...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå