Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 http://annek.blogg.no Anonymous poster hash: 05e3a...ba7
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Når man er så til de grader blåst som henne, er det kanskje like greit at samfunnet er spart for å ha henne som arbeidstaker. Hun er jo åpenbart ikke helt "med". Anonymous poster hash: b932f...944
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Haha! Det er jo bare tull da. Ironien lyser jo lang vei Anonymous poster hash: de181...063
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Hjelp! Er dette seriøst? Anonymous poster hash: 2d278...361
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Haha! Det er jo bare tull da. Ironien lyser jo lang vei Anonymous poster hash: de181...063 Dessverre er det ikke tull. Hun har ikke jobbet på mange år. Og er ikke riktig vel bevart. Anonymous poster hash: c83ea...7f2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Haha! Det er jo bare tull da. Ironien lyser jo lang vei Anonymous poster hash: de181...063 Det er ikke tull nei. Dama er klin gæren Anonymous poster hash: 54b3a...5af
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Hun klarer jo noe. Hun klarer å få oss andre til å føle oss bra. Hun gir oss forståelse for at noen mennesker ikke har noe i det vanlige arbeidslivet å gjøre. Hul viser hvor vansklig det må være å jobbe i NAV og sikkert andre ting også. Hvis hun atpå til kan tjene penger gjennom bloggen sin på dette er jo ikke det så ille. Anonymous poster hash: 2d278...361
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Hun betaler jo skatt av lønnen sin fra nav, akkurat som alle andre. Så hun skjønn ikke hva folk maser om. Og nei, dette er ikke tull. Har vært innom bloggen før. Hun sier selv at hun er sta og liker ikke å bli fortalt hva hun skal gjøre og derfor passer hun ikke til vanlige jobber. Kravstor much? Sånne som henne ødelegger utrolig for folk på aap som trenger det. Hun har en adhd diagnose og en for sosial angst (som ikke hindrer henne fra hverken å reise, feste hver helg, invitere til fester for blogglesere etc.) men å jobbe det er helt umulig. Blir bare oppgitt over at det er mulig. Det er heller ikke bra for folk å få sånn å surre flere år, mens de "finner ut hva de vil". Sjansen for at de noen gang kommer i arbeid synker for hvert år som går Anonymous poster hash: 1e4ab...c9b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Oioioi, tenk at en jente på 20 år kan skrive noe sånt som dette, tror hun virkelig at alle andre jobber fordi det er så gøy? Det er veldig mange som jobber bare for å finansiere fritiden sin altså, ihvertfall når de er 20 år og enda ikke helt har funnet ut hva de vil med livet sitt... Jeg har nå hvert i behandling snart i 2 år for å prøve å få TIL noe JEG interesserer meg for !!!! Jeg synes ingenting i arbeids livet er gøy, og hva skjer om man ikke trives i jobben eller synes jobben er gøy? JO! Du dropper ut! slik som jeg gjorde på VGS. MANGLET ET HALVT ÅR FOR Å FULLFØRE, Så begynte jeg å feste meget mye å det tok på skole året mitt!! Anonymous poster hash: 643c4...91c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Hahah. Den dama der er litt morsom, vært innom bloggen hennes før. Anonymous poster hash: f9c13...539
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Huff, mye av grunnen til at jeg er så fornøyd med at Høyre skal gjøre det strengere for navere.. Anonymous poster hash: dbc97...2af
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Haha! Det er jo bare tull da. Ironien lyser jo lang vei Anonymous poster hash: de181...063 Jeg kjenner henne, og desverre så tuller hun ikke. Hun er mest opptatt av å feste og reise på ferie på foreldrenes regning. Anonymous poster hash: d0a1b...26c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #13 Skrevet 11. november 2014 MEN!!! Hvorfor i alle dager LESER dere dette skvipet!?? :fnise: Anonymous poster hash: e8318...1f6
sug lut Skrevet 11. november 2014 #14 Skrevet 11. november 2014 Oioioi, tenk at en jente på 20 år kan skrive noe sånt som dette, tror hun virkelig at alle andre jobber fordi det er så gøy? Det er veldig mange som jobber bare for å finansiere fritiden sin altså, ihvertfall når de er 20 år og enda ikke helt har funnet ut hva de vil med livet sitt... Jeg har nå hvert i behandling snart i 2 år for å prøve å få TIL noe JEG interesserer meg for !!!! Jeg synes ingenting i arbeids livet er gøy, og hva skjer om man ikke trives i jobben eller synes jobben er gøy? JO! Du dropper ut! slik som jeg gjorde på VGS. MANGLET ET HALVT ÅR FOR Å FULLFØRE, Så begynte jeg å feste meget mye å det tok på skole året mitt!! Anonymous poster hash: 643c4...91c Sånne burde man kunne slutte å betale ut noe som helst til. Så kan de jo bare gå under eller finne ut at de må jobbe, det er en vinn-vinn-situasjon for alle andre.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #15 Skrevet 11. november 2014 Jeg skjønner ikke at man kan legge ut om livet sitt i en blogg som denne nepa gjør, og fremdeles motta aap. Ingen som har tipset saksbehandleren hennes om bloggen? Anonymous poster hash: f5d4b...810
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #16 Skrevet 11. november 2014 Hun er da veldig lik hun Kine Flatland fra Kongsvik. Anonymous poster hash: afae0...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå