Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hvilket yrke har dere, og fungerer dere i 100% jobb? Jeg har nå fått diagnosen, og er inne i en hard periode om dagen. Har begynt å tenke på hvordan jeg selv kan tilrettelegge på best mulig måte, slik at jeg kan stå i mest mulig jobb fremover. Er bare midt i 20 årene, og har hele arbeidslivet foran meg. Trenger mest sannsynligvis omskolering om jeg skal kunne jobbe mest mulig, men vet ikke hvilket yrke man kan fungere best i. Får legge til at jeg ønsker å jobbe med mennesker på en eller annen måte, hvis mulig. Tar i mot alle tips med glede! Takk for svar :-) Hilsen bekymret jente med høy arbeidslyst! Anonymous poster hash: c1ad4...522
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Jeg er butikksjef i 80% stilling og det fungerer greit. Det verste for meg er å sitte stille på en kontorstol så jeg må ha en jobb hvor jeg er i bevegelse og har varierte arbeidsoppgaver gjennom dagen. Anonymous poster hash: 121b7...cf1
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Jeg har omskolering nå, og skal bli trafikklærer. Relativt stillestittende yrke, men man kan legge opp dagen selv og der blir ingen ensidig belastning. På den måten får jeg tid til trening som er super viktig for at jeg skal fungere i hverdagen. Anonymous poster hash: 8a685...dd0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Takk for svar dere :-) Har dere forslag til andre yrker/utdannelse som kan fungere? Det eneste jeg kommer på selv er lærer, for da kan man bevege seg, og ikke bare bli sittende på kontorstolen. Anonymous poster hash: c1ad4...522
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Søsteren min har det, hun jobber på kinoen i 50% stilling. Så går hun 1 mil eller mer, hver eneste dag. Hun ble bedre etter hun startet å gjøre det. Hun er 50 år. Så omskolering var ikke så aktuelt for henne. Hun jobbet 50% som vaskehjelp og, men der måtte hun slutte. I jobben sin nå, kan hun både stå, sitte og gå litt rundt. Anonymous poster hash: 7a33c...2f0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg jobbet på psykiatrisk institusjon, men klarte ikke det i lengden. Nå jobber eg 50% som sekretær. Det er egentlig en litt for høy stillingprosent for meg. Hadde jeg ikke hatt barn ville bok 50-60% vært overkommelig, men enn så lenge biter eg tenna sammen Anonymous poster hash: 62c51...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå