Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Jeg har aldri leid ut før, men nå skal jeg. Han flytter inn i morgen. Tar dere forskudd på det? Han vil betale halve denne mnd, og full den 20 des. Anonymous poster hash: 31520...d56
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Jeg har aldri leid ut før, men nå skal jeg. Han flytter inn i morgen. Tar dere forskudd på det? Han vil betale halve denne mnd, og full den 20 des. Anonymous poster hash: 31520...d56 Tuller du? Minimum tre mnd leie på depositumskonto og leie på forskudd før han flytter inn ja. Det er helt vanlig og ikke noe han kan bestemme over. Du burde virkelig være streng på dette. Folk som ikke kan eller vil betale når de skal vil du IKKE ha som leietakere. Det straffer seg og du har ingen andre enn deg selv å skylde på, som ikke gjorde jobben grundig nok da du leide ut. Mange som har brent seg på det. Obs obs. Anonymous poster hash: 7ed36...41e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Du må ikke finne på å gi nøkler og overlate leiligheten før du har 3 mnd dep på konto sant husleie og kontrakt på plass. Pass på å ha tidsbegrenset kontrakt slik at du har en sluttdato i tilfelle det er en vanskelig leieboer. For november tar du betalt for de dagene han bor. For desember betaler han senest 1 desember for januar senest 1 januar. Som utleier er det nå du setter føringene- straks han har flyttet inn har leietaker alle rettigheter om du ikke har sikret deg. Anonymous poster hash: e0b7b...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå