Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Har sånn enkel maskin hvor tiden som brukes per program vises på et display. Nå står det 122 min på 40 graders vasken.. Setter den på start, maskina pumper inn vann, men så stopper det. Har prøvd å sjekke filteret og manuelt tømme maskinen for vann, men den går ikke lenger. Slik er det på alle gradene. Satt på sentrifuga og det funka helt fint, tømte seg for vann selv og gikk rundt som den skal.. Hva skjer!? Må jeg skaffe meg ny? Anonymous poster hash: ea060...43c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Dra ut kontakten og vent 30 minutter før du plugger den inn igjen. Da resetter du maskinen Maskinene med display har en tendens til å "hikke" litt i min erfaring. Anonymous poster hash: c1459...67d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Ååå!! Takk! Prøver det og krysser fingrene Hadde virkelig ikke tenkt å skaffe ny maskin sånn rett før jul Hi Anonymous poster hash: ea060...43c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Ååå!! Takk! Prøver det og krysser fingrene Hadde virkelig ikke tenkt å skaffe ny maskin sånn rett før jul Hi Anonymous poster hash: ea060...43c Slike ting skjer alltid før jul! Et lite tips da, hos Elkjøp og slike steder kan man få ganske mange måneders betalingsutsettelse uten særlige gebyrer Krysser fingrene for deg! Jeg hadde samme problem og det hjalp meg etter tips fra reparatøren Anonymous poster hash: c1459...67d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Skjedde med min maskin. Det var børstene som var slitt. Anonymous poster hash: 079e3...e90
fikas Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Det skjedde meg også for litt siden! Da så det ut som filteret var helt fint, men det viste seg at det jeg trodde var en pakning var ett hårstrikk som hadde snurra seg rundt filteret jeg ble derimot litt skuffet for jeg skal ha ny maskin men kjøper ikke før den vi har er brukt opp 😝
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Jeg vil rette en stooor takk til første som svarte meg! Jeg fikk gjenoppliva den! You made my day, love!! Haha, strikk i filteret, ja! Det høres kjent ut Anonymous poster hash: ea060...43c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Jeg vil rette en stooor takk til første som svarte meg! Jeg fikk gjenoppliva den! You made my day, love!! Haha, strikk i filteret, ja! Det høres kjent ut Anonymous poster hash: ea060...43c Hurra! Så bra! Anonymous poster hash: c1459...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå