Frufluffy Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hvor mange har det vært ? Siste fødsel var det bare jm og mannen min og en utrolig rolig atmosfære. Med nr to følte jg det var så mange, men det var nok pga ambulansefolkene som trillet meg inn Itillegg til alle som kom løpende
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Nr 1: Hadde mamma og samboer. JM. Etterhvert kom fødselslege og barnepleier. Nr 2: Fullt opp Hadde setefødsel så ekstra med personale og en student. Så det var samboer, JM, JM student, fødselslege, Barnepleier x 2-3, barnelege. Hadde knøtt lite rom så ble fort fullt der inne Nr 3: bare samboer og JM. Rakk ikke å plinge på barnepleieren Nr 4: Blir spennende å se om jeg rekker frem i det hele tatt
Frufluffy Skrevet 10. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2014 Å ja jeg har bare så vidt rukket frem på de to siste, så jeg er like spenst på akkurat det!!
shari_z Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Nr 1 - mannen og JM Nr 2 - manne, JM student som skulle ta i mot, JM, barnepleier, fødselslege som faktisk tok i mot, barnepleier, barnelege, anestesilege, og mamma (som rakk å komme fra USA 8 timer før fødselen startet og 10,5 timer før ungen var født). Nr 3 - mannen, JM student som tok i mot (kjempeflink!), JM, barnepleier, og mamma og et par leger som løp inn helt på slutten. Nr 4 - mannen, JM (verdens beste!), barnepleier og bestevenninne som tok bilder. Mamma var ikke i form etter flyreiser fra USA ellers hadde hun vært der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå