Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hun trenger klær siden hun har skutt i været i det siste, men litt trist å kjøpe noe som ikke varer også. Tips? Anonymous poster hash: fbf5e...d3f
☆☆☆ Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Bøker Leiker (td stableringar, putteboks) Filmar (blir kjekke etterkvart) Matboks/drikkeflaske
Tipptopp Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Min satt veldig stor pris på to stoler og ett bord i tre fra ikea. Fikk det på ett-årsdagen (nå 2) og det brukes hver eneste dag. Lekekjøkkenet er også veldig populært, det samme er lekematen, kjelene og koppene. Gyngehest, putteboks, stabletårn og stableklosser er kjekt. Akebrett var en suksess, men var lite snø-dager i fjor.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Er det vits med gåbil for barn som går? Anonymous poster hash: fbf5e...d3f
beibilykke Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Jeg kjøpte bhg sekk til tantungen min på 1års dagen
☆☆☆ Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Er det vits med gåbil for barn som går? Anonymous poster hash: fbf5e...d3f Ja, det er då dei virkelig blir kjekke for barna.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Er det vits med gåbil for barn som går? Anonymous poster hash: fbf5e...d3f Ja, den har blitt brukt daglig til de var sikkert 3 år. En sånn gåbil til å sitte på, med et rom til å gjemme ting i under setet. Ellers er koppesett i plast veldig populært, servere kaffe til mamma og greier. Lekekjøkkenet fra Ikea blir lekt med enda, og nå er yngstejenta 5 år. Gåvogn eller en liten dukkevogn er også et sikkert valg, de triller rundt på disse vognene med alt fra bamser til legoklosser i (ikke så ofte det er dukker i dem ) i årevis. Anonymous poster hash: d76f8...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå