Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Har ikke kastet opp enda, men kvalmen er der KONSTANT!! Sliter med å fungere. Får ikke i meg noe særlig mat og hvertfall ikke drikke. Karer meg på jobb som er 8 timer inn hell...resten av dagen er d sofaen som gjelder. Er ikke mye til mamma nå. Vet d ikke er synd på meg, men tårene sitter løst og jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme meg til uke 12?! Noen med gode råd? Oppmuntringer,? Noen som har d likt? Anonymous poster hash: caf49...f06
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Hadde det helt likt, ikke oppkast, men konstant kvalme. Er fælt, føler med deg! Seabands, love hearts, eplejuice med farris og postafen var det som funket for meg. God bedring! Anonymous poster hash: e3310...fbd
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Har det likt som deg enkelte dager, er 7 uker på vei! Det eneste som hjelper er så spise det som frister, og ganske så ofte,type annenhver time! Her går det i rugsprø og brunost! Anonymous poster hash: 29a78...528
.Ida. Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Jeg har også slitt med kvalmen i en god del uke denne graviditeten. Det jeg syntes hjalp var oppskåret eple. Så måtte ha det liggende klart ved sengen da jeg våknet:) spis før du reiser deg opp fra sengen, ha et eller annet liggende klart når du våkner
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Takk for tips dere Seaband er jo verdt et forsøk ja...ellers er d jo litt komisk å lese at vi spiser d samme. Her går d også i rugsprø og oppskåret eple. Eplejuice med farris hørtes også godt ut...huff blir bare så lei. Ligger på sofaen hele dagen. Huset ser ikke ut...bare gruer meg til ny arbeidsdag...måtte uke 12 komme fort Anonymous poster hash: caf49...f06
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Popkorn, melkesjokolade og salte skips. Ikke sunt i det hele tatt, men ble min livredder frem til uke 12. Anonymous poster hash: 68072...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå