Gå til innhold

Hvor mye koser dere på en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg alt fra en suss, en hånd rundt seg til samleie.

Hvor mye nærhet blir det i løpet av en dag?

hvor lenge har dere vært ilag?

Hvor gammel er barnet/barna?

Her er det et par suss daglig, samt en kjappis uten noe form for kos etterpå et par ganger i uken. Skjønner ikke hvordan han kan ha behov for så lite nærhet:( Vi har vært ilag i nesten fem år. Barn på 4 måneder.

Anonymous poster hash: 41dbc...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det mannen som er mest kosete, så da blir det mye kos! Nesten litt for mye av å til :P

Kysser mange ganger om dagen, samme med klemmer og "tafsing" hehe. Sex ca hver andre dag, med langt forspill og litt kos etterpå. 

Vi har vært sammen i 4 år, og har ett barn på 3 mnd :)

Anonymous poster hash: 84058...54d
Skrevet

Nå bort vi ikke sammen, men når vi treffes er det alltid litt kyssing og "kosing" som klem, holde rundt etc. Sex skjer vel også ganske ofte;)

Vært sammen i 1år.

Anonymous poster hash: 9a4a0...449
Skrevet (endret)

Suss og kos ( ikke sex) på morgningen når vi står opp Suss og kos før vi drar hvert til vårt, kose meldinger/ mailer ila dagen, suss når vi kommer hjem, små flørting med blikk, stryk ol ila ettermiddagen, han maserer føttene mine etter barna er lagt vi sitter/ ligger sammen på sofaen og ser på tv før vi legger oss, natta suss litt kos, sex av og til. Vi er veldig flørtet/ ertende med hverandre ila dagen det er viktig og bevare romantikken. Vi har vært samme i 15 år og har 2 barn på 3 og 7 år.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Kanskje et par kyss om dagen. Hender jeg legger meg i armkroken hans når vi ser på tv. Jeg har ikke så veldig behov for mer fysisk kontakt. Savner mer kommunikasjon.

Vært sammen i 7 år, bodd sammen i 5 av de. Ingen felles barn. Jeg har ett barn fra før

Anonymous poster hash: bc96c...c5f

Skrevet

Vi kysser når vi møtes/går.

På kvelden kan vi sitte og stryke hverandre men noen kvelder sitter vi helt for oss selv.

Sex 2-3 ganger i uka.

Helt gjennomsnittelig par.

Har vært sammen i 7 år - gift 5 år.

Ett barn på 2.5 år :)

Anonymous poster hash: 481c8...07a

Skrevet

Sex ca 3 ganger i uken i snitt. Kyser og gir klem ca 2-3-4 ganger for dagen. Ligger inntil hverandre/i armkroken 4-5 kvelder i uken mens vi f.eks. ser på tv eller før vi skal sove. Vært sammen i 18 år og har 4 barn i alderen 6-13 år.

Anonymous poster hash: e9600...cce
Skrevet

Mannen er bare hjemme i helgene.

Vi gir kyss om morgenen når begge er våkne/har stått opp.

Vi klemmer og kysser en del i løpet av dagen.

Vi sitter inntil hverandre i sofaen og tar på hverandre og koser.

Om kvelden har vi veldig ofte sex, koser både før og etter og hele nettene ligger vi inntil hverandre.

Ellers er det også en del kroppskontakt som benflørting under bordet når vi spiser, et stryk på kinnet, tafsing forekommer nokså ofte også.

Vi har nok stort behov for kos og nærhet begge to, så den ene er alltid åpen for at den andre vil ha litt kos.

Vi er begge i begynnelsen av 30 årene, har 2 barn på 7 og 9. Har kjent hverandre i 13 år, men var fra hverandre i en kort periode for noen år siden da.

Skrevet

Her er vi begge kosete, men mannen aller mest.

Klemming og kosing maaaange ganger hver dag, alltid en suss før jobb og før vi sier god natt, selvsagt litt ligge i armkroken/skjestilling før vi sovner, og vi sitter ofte tett i sofaen og holder hender.

Sex kunne det nok være mer av for tiden, men mange runder med omgangssyke, influensa og ørebetennelser (oss/barnet) har gjort dette vanskelig de siste månedene.

Vi har vært sammen i litt over 5 år, har ett barn, på 2 år.

Anonymous poster hash: 8beec...fbb

Skrevet

Vi kysser flere ganger hver dag, og klemmer/tar på hverandre mye ellers også. Stryker på hverandre når vi passerer hverandre, ligger/sitter inntil hverandre i sofaen osv. :) Jeg hadde ikke klart meg uten kos. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...