Gå til innhold

JAAAAAA!!! Er overlykkelig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter så mange år med økonomiske problemer der gjelden bare har vokst selv om vi har betalt masse hver mnd! Det er endelig over! Aldri igjen!! ALDRI! Husbanken har sagt ja til refinansiering av all gjelden så nå får vi kun 1 lån hos de å forholde oss til og det blir flere 1000 lapper billigere i mnd. Nå kan vi endelig begynne å spare å få til en så etterlengtet sparebuffer! Er så glad at tårene triller... Aldri være bekymret for å miste huset og sette barna våres i en utrygg situasjon! Ja jeg vet at alt har vært våres egen feil... Vi var unge og uforsvarlige! ALDRI igjen!!

Anonymous poster hash: 732a9...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Da har dere lært dere en lekse, og nå får dere kommet dere på beina igjen. Utrolig flott :)

Anonymous poster hash: c414c...321
Skrevet

Så bra!:)

Anonymous poster hash: 4f356...121

Skrevet

Så bra. Kan jeg spørre hvordan dere fikk det til? Sitter i en lignende krise selv. Har bolig, som jeg eier 50%.

Anonymous poster hash: b57d9...b21
Skrevet

Så bra👍👍😊

Anonymous poster hash: b0ad6...929

Skrevet

Sååå bra! Gratulerer!

Kan jeg spørra hvordan du fikk det til? Var det et krav å ha egen bolig?

Vi har også problemer, men leier bolig og har flere anmerkninger... Hadde gitt mye for en sjanse til!

Anonymous poster hash: 69dcd...08a

Skrevet

Vi har gått til økonomisk rådgiver i NAV i over 1 år og levd etter et stramt budsjett. Fått hjelp til å få total oversikt over gjelden og laget mange avtaler. Fikk hjelp av rådgiveren med å fylle ut søknad. Vi var en hastesak så på oss har de brukt ca 3 mnd på å behandle saken. HI

Skrevet

Vi har da fått full finansiering. Vi eier et hus og totalsummen på all gjeld plus huslånet gikk ikke over totalverdien på boligen. De måtte ha sikkerhet i boligen ettersom vi blir sett på som risikokunder. Men husbanken ser individuelt på alle saker så de behandler de ikke likt. Så selv om dere ikke eier bolig så anbefaler jeg deg å ta kontakt med de for å høre :) HI

Skrevet

Jeg vil også få med mannen te rådgiver hos NAV. Kan du fortelle hvordan dere gikk frem?

Anonymous poster hash: a35ab...593

Skrevet

Vi ringte til NAV og spurte etter time til økonomisk rådgiver. Det er gratis og første møtet er bare prat og så får dere beskjed om hva dere skal ha med dere av dokumentasjoner til neste gang sånn at de kan hjelpe dere med å få en oversikt og sette opp budsjett. Om dere ønsker det så tar de kontakt med alle kreditorer for å innhente alle opplysninger. Så lenge man bare kommer over den terskelen at man faktisk må ha hjelp for å få tilbake kontrollen så finnes det ikke skummelt. De er utrolig greie å prate med og dømmer ingen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...