Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hvor gamle var de? Dersom de har såklart, men det skjønner vel folk ;-) og har du eller din mann mange? Jeg ble nemlig mobbet i oppveksten, og håper sånn at min lille sønn ikke får de. Er nesten verre at gutter får, de kan jo ikke sminke bort heller.. Anonymous poster hash: 94934...e98
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Sommeren hun fylte 3 år. Jeg har også fregner, men jeg liker dem. Rødt, krøllete hår, grønne øyne og fregner. Aldri blitt erta:) Er glad jenta mi har fregner. Det er søtt og kult! Anonymous poster hash: 0a702...a7d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Jeg syns også fregner er nydelig 😊 (Og rødt hår!) Har det ikke selv/ikke barn med det, så kan ikke svare på spørsmålet ditt dessverre. Anonymous poster hash: c81cf...0bb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Jeg og mannen har begge noen få fregner over neseryggen, men bare ett av de fire barna våre har arvet dette. De kom da han var rundt 3 år. Anonymous poster hash: 5ffd1...838
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Fregner er nyyyydelig! Min venninne har det (faktisk dekket av dem), men hun er altså så pen! Hun hater dem, akkurat som at jeg hater krøllene mine, men jeg liker fregnene hennes, og hun liker mine krøller. Jeg har lite erfaring med fregner da, dessverre. Jeg får bare fregner om sommeren (kun på armene, veldig små og svake), og foreløpig har ikke barnet fått det (bare 20 mnd, og har nettopp fått sin første søte føflekk). Lær barnet/barna dine å elske fregnene om de skulle komme :-) Anonymous poster hash: 494ef...667
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Er bare så redd han skal bli mobbet av de. Han må muligens også starte med briller, og det knyter seg helt i meg tanken på at han skal bli mobbet for noe slikt som vi ikke kan gjøre noe med.. Ikke det at de som blir mobbet kan det, håper dere skjønner hva jeg mener.. Anonymous poster hash: 94934...e98
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Er bare så redd han skal bli mobbet av de. Han må muligens også starte med briller, og det knyter seg helt i meg tanken på at han skal bli mobbet for noe slikt som vi ikke kan gjøre noe med.. Ikke det at de som blir mobbet kan det, håper dere skjønner hva jeg mener.. Anonymous poster hash: 94934...e98 Jeg jobbet på en ungdomsskole for et par år siden, og skolens aller mest populære gutt (ble kåret til "konge" på skoleballet i 10.klasse og "prins" året før) hadde både fregner og briller. Det er ikke sånn at man automatisk blir et upopulært mobbeoffer selv om en har fregner og briller Anonymous poster hash: 5ffd1...838
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Er bare så redd han skal bli mobbet av de. Han må muligens også starte med briller, og det knyter seg helt i meg tanken på at han skal bli mobbet for noe slikt som vi ikke kan gjøre noe med.. Ikke det at de som blir mobbet kan det, håper dere skjønner hva jeg mener.. Anonymous poster hash: 94934...e98 Jeg jobbet på en ungdomsskole for et par år siden, og skolens aller mest populære gutt (ble kåret til "konge" på skoleballet i 10.klasse og "prins" året før) hadde både fregner og briller. Det er ikke sånn at man automatisk blir et upopulært mobbeoffer selv om en har fregner og briller Anonymous poster hash: 5ffd1...838 Det var godt å høre, tusen takk søte deg!! Anonymous poster hash: 94934...e98
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 Dattera mi var vel rundt 4 år, tror jeg.. Faren hadde fregner som ung og jeg har noen få på nesa, men de syns ikke så godt.. Da hun var liten sa vi at det var Pippi-fregner, hun elsket å se på Pippi så da syns hun det var stas med fregner Hun har aldri blitt ertet for dem, ikke som jeg vet i hvert fall Anonymous poster hash: 01a8c...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå