Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hun vil kun ha mme fra tutekopp. Kan jeg gi mme fra tutekoppen om morgenen og så bruke den til vann resten av dagen? Eller må jeg vaske og koke etter ho har drikki mme? Anonymous poster hash: 3bae4...9e5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Har ikke kokt noen ting siden ungene var 6-7 uker gamle jeg, bare tar det i oppvaskmaskinen. Men en tutekopp brukt til melk ville jeg vasket med zalo før jeg brukte den til vann resten av dagen, melkerester i vannet er da virkelig ganske ekkelt... Anonymous poster hash: dedb7...549
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Vask den i det minste skikkelig med såpe osv før du bruker den til vann, melkerester er EKKELT. Anonymous poster hash: b5d84...c44
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Har ikke kokt noen ting siden ungene var 6-7 uker gamle jeg, bare tar det i oppvaskmaskinen. Men en tutekopp brukt til melk ville jeg vasket med zalo før jeg brukte den til vann resten av dagen, melkerester i vannet er da virkelig ganske ekkelt... Anonymous poster hash: dedb7...549 Jeg gidder ikke å sette på oppvaskmaskinen hver dag for å vaske flasker Anonymous poster hash: 3bae4...9e5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Har ikke kokt noen ting siden ungene var 6-7 uker gamle jeg, bare tar det i oppvaskmaskinen. Men en tutekopp brukt til melk ville jeg vasket med zalo før jeg brukte den til vann resten av dagen, melkerester i vannet er da virkelig ganske ekkelt... Anonymous poster hash: dedb7...549 Jeg gidder ikke å sette på oppvaskmaskinen hver dag for å vaske flasker Anonymous poster hash: 3bae4...9e5 Du kan vel vaske den med zalo og kost? Anonymous poster hash: fb2a0...40b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Kopper og glass som er brukt til melk, må aldri brukes to ganger. Det er på grunn av melkebakteriene som kan gi alvorlig diarè. Dette gjelder spesielt små barn som er mer utsatte.Faktisk så skal melkebeholdere vaskes i 70 grader for å få bort melkebakteriene. Det tryggeste er å koke, men 70 grader holder. Vi har derimot bare vasket med varmt vann og zalo da ungen drakk mye flaske og tutekopp. Brukte aldri samme to ganger, med mindre det kun var brukt til vann. Anonymous poster hash: fa00f...eea
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Har ikke kokt noen ting siden ungene var 6-7 uker gamle jeg, bare tar det i oppvaskmaskinen. Men en tutekopp brukt til melk ville jeg vasket med zalo før jeg brukte den til vann resten av dagen, melkerester i vannet er da virkelig ganske ekkelt... Anonymous poster hash: dedb7...549 Jeg gidder ikke å sette på oppvaskmaskinen hver dag for å vaske flasker Anonymous poster hash: 3bae4...9e5 Du kan vel vaske den med zalo og kost? Anonymous poster hash: fb2a0...40b Ja det kan jeg, lurte bare på om jeg også måtte koke den Anonymous poster hash: 3bae4...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå