GeeGee Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Noen som har en kjempegod oppskrift på sjokoladetrøfler de har lyst å dele? Tenkte å lage til jul 😊
GeeGee Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2014 Ingen som har? Har googlet, men vet jo ikke hvilken som er best 😊
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Kaster meg på og følger spent med, jeg også Anonymous poster hash: e4c77...3d2
Iselilja Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Jeg har prøvd å lage, men har liksom ikke fått dreisen på det. Kjøper derfor av Vigdis Rosenkilde. De er helt nydelige! Hun står i Mathallen før jul (ikke sikker på når), hvis derever i Oslo og har lyst på noe godt Ønsker meg sjokoladekurs hos henne til jul 🎁
lavendelblomst Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 http://lizasmatverden.blogspot.no/2012/11/trfler-med-peppermynte.html Jeg bruker denne, men jeg bruker ikke peppermynte i den. Den er god uansett.
GeeGee Skrevet 10. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2014 Bor dessverre ikke i nærheten av Oslo, og skal ikke dit, heller... Og så tenkte jeg å gi bort som hilsen til venninner, ikke like gøy å gi bort noe som ikke er hjemmelaget... Men jeg må jo nesten prøve hennes en gang jeg er i Oslo, når hun får sånne anbefalinger 😃 Noen andre som har en nydelig oppskrift på sjokoladetrøfler?
Iselilja Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Bor dessverre ikke i nærheten av Oslo, og skal ikke dit, heller... Og så tenkte jeg å gi bort som hilsen til venninner, ikke like gøy å gi bort noe som ikke er hjemmelaget... Men jeg må jo nesten prøve hennes en gang jeg er i Oslo, når hun får sånne anbefalinger 😃 Noen andre som har en nydelig oppskrift på sjokoladetrøfler? Nei, det er sant. Veldig hyggelig med hjemmelagde gaver! Lykke til i jakten på den perfekte oppskrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå