Gå til innhold

"Du har samme forhold til sex som narkomane har til heroin..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa mannen min med et skjevt smil i til meg i går. Hvordan ville du tolket det??

Anonymous poster hash: 68ff4...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sett på meg selv som nymfoman (det er ikke positivt).

Anonymous poster hash: 371c9...af6

Skrevet

At mannen har lavere seksuell drift enn du har. Kan være et problem i et langvarig forhold. Er jo som regel menn som klager over at de har for lite sex, men selvfølgelig kan det også gå andre veien.

Skrevet

Mannen min har det og jeg smiler IKKE av det. Det er tydelig at han har et sexavhengighetsproblem som er usunt , når til og med hans egen mor har nevnt det basert på en del hendelser som har kommet frem. Bland annet uønsket graviditet med et kvinnfolk og kjøp av sex.

Folk kaller meg for dørmatte fordi jeg fremdeles er i et forhold med ham. Jeg har kun holdt ut fordi jeg elsker ham og vet at han har et sykt avhengighetsproblem som jeg aldri vil kunne dekke om jeg så hadde hatt sex med ham ti ganger til dagen.

Sannheten er at jeg kun står med den ene foten innenfor. Jeg er utslitt og følelsesmessig mørbanket. Jeg smiler ikke...

Anonymous poster hash: e630e...2e0

Skrevet

Det hadde jeg tolket som at han synes du har et avhengighetsforhold til sex og at du har en større seksualdrift enn han (og at han synes det er litt slitsomt til tider)

Anonymous poster hash: 051d5...1d6
Skrevet

Hvor ofte har dere sex da HI?

Anonymous poster hash: d5161...49e
Skrevet

Ja, lurer og på hvor ofte vil du ha sex med han. Jeg og fikk høre i et forhold at jeg var sexavhengig, dette fordi jeg kunne tenke meg sex 1-3 ganger om dagen. Han kunne tenke seg 1-2 ganger i uken. Vi hadde bare vært sammen i 1 år da og. Så er jo fortsatt den tiden man har mer lyst på hverandre.

Anonymous poster hash: 45963...f38
Skrevet

Hi her:

Vi har sex annenhver dag omtrent, men jeg legger ikke skjul på at jeg kunne ønske det var hver dag... Når vi har sex varer det 1-2 timer, aldri mindre enn én. Det er hans ønske for han hater "kjappiser" som han sier... Jeg forstår jo at det ikke alltid passer med så lange økter hver dag, så om det var opp til meg skulle jeg ønske vi kunne tatt en kjapp runde de dagene han ikke orker full pakke.

Når vi traff hverandre for 10 år siden var vi mer samkjørte ifht sexlyst, men jeg har utvilsomt fått større lyst med årene.

Anonymous poster hash: f0c0b...f80

Skrevet

Oj! En time eller to annenhver kveld :-O. Imponert over dere begge jeg... Og litt utslitt bare ved tanken!

Anonymous poster hash: 7597d...b87

Skrevet

Det sa mannen min med et skjevt smil i til meg i går. Hvordan ville du tolket det??

Anonymous poster hash: 68ff4...44c

Jeg tenker at det er positivt ment så lenge det skjeve smilet var et flørtete smil. Da tolker jeg det som om at han er heldig. :-)

Anonymous poster hash: 0842b...487

Skrevet

Hi her igjen :-)

Måtte rett og slett spørre han i dag hva han mente... Han mente ikke å si at det var slitsomt eller et problem, men veldig annerledes enn hva han har inntrykk av at kompiser osv er vandt med. Det virker som om det er "unormalt at kvinner har større lyst enn menn?

Anonymous poster hash: f0c0b...f80

Skrevet

Jeg har myyye større sexlyst enn samboeren min og savner VELDIG den første mnd vi var sammen for da var det hver dag opptil flere ganger om dagen. I tillegg så tør han ikke helt å si hva han tenner på. Og jeg vet jo nå det at jeg virkelig må dra det utav han..

Anonymous poster hash: 14e50...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...