Gå til innhold

utroskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer tilstod i går.

Jeg er gravid og ikke lett dette. Sitter med sjokk. Jeg lurer bare på hvor mye Bør jeg vite om dette. Bestemt meg for å ikke ta noen valg nå på fremtid. Ting må roe seg nå. Er to barn her fra Før. Og vil ikke flytte på de så tett Før jul. Redd flytting kan fremprovosere fødsel og. Er 33 uker på vei.

Hvor mye Bør jeg vite rundt dette?

Vet bare hvem og et tilfelle hvor det har skjedd.

Anonymous poster hash: f17d3...868

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare skjedd en gang? Angrer han? Elsker du han? Elsker han deg?

Hvis han virkelig elsker deg og virkelig angrer og har lyst til å trøste deg, og gjøre alt han kan for at dere skal komme dere gjennom dette. Så hadde jeg villet redde forholdet. det finnes alltid en grunn til at noen har vært utro. Jeg vil anbefale deg å finne ut hva som drev han til det. Mistrivsel, avvisning fra deg, usikker på seg selv, midlivskrise eller rett og slett drittsekk ol..

Lykke til!

Anonymous poster hash: a69f6...4c0

Skrevet

Faen så jævlig å være utro når dama er gravid! Er det mulig? Og nei, du trenger ikke "finne ut hva som drev ham til det". Det er ikke DU som er skyld i det, selv om mange bedrevitende kjerringer på DiB vil gjerne plassere skylden hos den forsmådde kona. Tenk å trekke frem midslivskrisa (ikke-eksisterende fenomen som helst menn trekker frem som unnskyldning for å gjøre dumme ting) og mistrivsel/usikkerhet som grunn! Det er KUN hans skyld! Hans handling og valg!

Det er forresten veldig lurt å ikke ta noen forhastede valg. Her tilga jeg forhold på si med følelser og alt, da babyen var liten, og det er snart ingenting igjen av selvtilliten min dessverre, så for meg var valget feil. Men det kan være riktig for deg. Snakk med ham, alle kortene på bordet og han MÅ andre, han MÅ sjekke seg for alle kjønnssykdommer, og du må gjøre klart at uansett om du tilgir, så tilgir du ikke neste gang. Det blir kun en sjanse han får til å forbedre seg.

Anonymous poster hash: fe8cb...d8d
Skrevet

Faen så jævlig å være utro når dama er gravid! Er det mulig? Og nei, du trenger ikke "finne ut hva som drev ham til det". Det er ikke DU som er skyld i det, selv om mange bedrevitende kjerringer på DiB vil gjerne plassere skylden hos den forsmådde kona. Tenk å trekke frem midslivskrisa (ikke-eksisterende fenomen som helst menn trekker frem som unnskyldning for å gjøre dumme ting) og mistrivsel/usikkerhet som grunn! Det er KUN hans skyld! Hans handling og valg!

Anonymous poster hash: fe8cb...d8d

Enig med denne.

For meg hadde utroskap derimot vært kroken på døren, uansett grunn. Spesielt om det skjedde under en graviditet.

Anonymous poster hash: f3a4c...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...