Gå til innhold

Inspirert - gi meg gjerne tips til gode frokoster til barna istedet for brødskiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips/oppskrifter. Trenger ikke være grovt og sunt, men godt. Gjerne med grønnsaker, egg og andre gode ingredienser.

Anonymous poster hash: de68c...b4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skål med drikkeyoghurt, havregryn og rosiner fungere fint for mine barn.

Anonymous poster hash: bc0b3...1d9
Skrevet

Havreklilapper? :) 5 ss havrekli, 2 egg og 4 ss kesam. Kjempe gode med blåbæryoghurt på :)

Skrevet

Polarbrød

Grove vafler

Yoghurt med musli

Omeletter

Kokt egg (her spiser ene barnet gjerne bare det)

Havregrøt

Skrevet

Havreklilapper? :) 5 ss havrekli, 2 egg og 4 ss kesam. Kjempe gode med blåbæryoghurt på :)

De liker ikke havrekli egentlig, ikke jeg heller, men takk for tipset :) Kan sikkert erstatte havren med noe annet :) Jeg bruker å ha med omelett, rester av gryterett man hadde til middag dagen før, men så går man tom for tips :S 

Skrevet

Yoghurt naturell, musli og blåbær, ett gl juice 😊

Skrevet

Hvis dere ikke liker havregrøt, kan dere lage grøt av grovt sammalt hvertemel.

Anonymous poster hash: c8375...67d
Skrevet

Vi bruker ofte yoghurt og kornblanding. Får også f.eks. røkelaks, frukt eller annet småtteri ved siden av.

Anonymous poster hash: 2f659...5dd
Skrevet

De liker ikke havrekli egentlig, ikke jeg heller, men takk for tipset :) Kan sikkert erstatte havren med noe annet :) Jeg bruker å ha med omelett, rester av gryterett man hadde til middag dagen før, men så går man tom for tips :S

Dere kan (om dere liker havregrøt/kligrøt) koke det først :) Da kjenner man det ikke :) Eller bare lage noe annet da 😊

Anonymous poster hash: 82fae...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...