Gå til innhold

Ukas elsk går til ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blomstre!  :strix:

Og konvoluttpute som kom i posten :D Stooooor elsk og masse takknemlighet! :) :) 

Forøvrig en liten kamp å få låne på ettermiddager, ettersom junior spurter som et olja lyn inn på stua, og kroer seg godt sammen med den på sofaen og sier "aaaahhh...." :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en konvoluttpute??

Skrevet

Inspirert av konvoluttkjole; en pute som sendes i konvolutt (vel, stor eske) :) 

Kanskje heller kalle det eskepute, men det var liksom ikke like søtt ;) 

Skrevet

Godt å høre at den kommer til nytte! Her lå den jo bare og støva ned.

Jeg er på plass på nytt kontor i dag. Her er det veeeeldig stille. Må få meg radio!

Skrevet

Jeg er på plass på nytt kontor i dag. Her er det veeeeldig stille. Må få meg radio!

Er dette kontoret ditt langt unna mitt? 

For hvis det ikke er det kan vi besøke hverandre sånn at det ikke blir fullt så stille? ;)

Skrevet

Jeg har fancy hjemmekontor med tv, laptop i fanget, ovn til å fyre i, mulighet til å kombinere med besøk og gjøre andre oppgaver, tom. ta fri og reise bort :fnise:

Ulempen er jo også her at ingen gjør jobben min om jeg ikke gidder en dag. Ja bortsett fra vaskehjelpen forresten.. :huh:

Skrevet

For hvis det ikke er det kan vi besøke hverandre sånn at det ikke blir fullt så stille? ;)

Du, det vet jeg sannelig ikke. Men jeg kan se Tvettene fra mitt... Er det langt unna ditt? ;)
Skrevet

Du, det vet jeg sannelig ikke. Men jeg kan se Tvettene fra mitt... Er det langt unna ditt? ;)

Nja, ikke helt i samme område da- om jeg strekker på meg kan det være jeg får øye på danskebåten. :P

Skrevet

Møtes på midten da... Brenningen kaffebar ved gate 20? Latte & kanelsnurr til meg :D

Jeg har jo foresten en forsinket Elsk fra forrige uke!

-Vesla som spanderte kr 50,- fra egene penger til aksjonsdagen på skolen. For at det finnes barn som ikke har skole det var veldig ille. Dette er penger hun har spart selv (fra tannfeen f.eks) og aldri villet bruke. Utrolig glad for at hun fant det viktig nok å bruke de på å hjelpe andre ❤️

Skrevet

Problemet mitt er at jeg ikke har bil, så jeg kommer meg ikke så langt i lunsjen. Nærmeste jeg kommer er Ankerplassen oppe på senteret ved jobben, kebabsjappa der, hahaha! :)

Kaffebaren hadde funka på vei hjem. :P

Skrevet

Du har vel bursdag idag Lilla Gorilla? Gratulerer så mye med dagen! Håper du får mye kjærlighet og glede idag du som er så godkjenner og alltid hjelper de som trenger det.

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner ( og et veldig koselig kompliment, Villbringebær☺️)!

Ble behørig feiret, kom hjem til flagg på veggen, dekket bord med ballonger, fine presanger og tegninger fra ungene, penger i banken fra pappa og hyggelig selskap i stuen på dagen min.

Og igår ble det bytur med revy og restaurantbesøk med gode kolleger.

Alt i alt en super bursdag!😄

Skrevet

Høres ut som en fantastisk feiring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...