Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Datteren min har ADD. Er nå tenåring, og er ekstremt rotete. Og jeg må mase ekstremt på henne for at hun skal rydde det bort. Og det kan ta dager eller uker. Lurer på om noen har noen råd? Dette er sånn at hun roter fælt rundt i hele huset. Hadde det ennå bare vært på hennes rom. Er sånn så jeg nå vurderer å bare rydde etter henne. For det krever jo faktisk mye mindre av meg, enn å måtte mase i dagevis. Men hva lærer hun av det? Ellers så har hun fast hver uke, at hun skal støvsuge hele leiligheten, ta inn og ut av oppvaskmaskin en gang, og holde rommet ryddig. Gjør hun det i tide, får hun penger. Hvis ikke må hun gjøre det uansett, og får ikke penger. Hun gjør ikke så veldig bra jobb, for hun vil bli ferdig fortest mulig. Jeg er alene med barna 100%, kronisk syk og fulltids student. Så jeg synes jo uansett hun skal hjelpe til hjemme, skal hun få penger. Og ikke minst, hun skal ut i verden og fungere en dag og. Anonymous poster hash: 8d4fe...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå