Gå til innhold

Jeg sliter med sånn "klikk" sinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig en rolig og snill person, men jeg får av og til sånn sinne anfall der jeg blir så sint at jeg "klikker", jeg slår ikke eller noe, men kjefter og sier masse ting jeg ikke mener, jeg sliter med å roe meg, det er som om jeg ikke bryr meg i øyeblikket det skjer.

Etterpå angrer jeg så enormt mye, samvittigheten gnager inni meg, jeg vil ikke være en slik person.

Jeg har sluttet med p piller og det har hjulpet veldig mye, men avogtil når jeg blir skikkelig provosert så klarer jeg ikke holde igjen, spesielt pms tiden, jeg klarer ikke å kontrollere sinne, jeg er ikke meg selv føler jeg.

Jeg har lagt merke til at hvis jeg har dårlig samvittighet for noe, som f.eks mannen har prøvd å ringe meg for å ta meg med på cafe etter jobben og jeg ikke har hørt det, så kommer han hjem og det blir for sent å gå. Da er jeg så sint etterpå, fordi jeg har ødelagt det, og jeg gjør alt mye verre resten av dagen.

Jeg er så redd det er noe galt med meg ... :(

Anonymous poster hash: 640b2...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg for tida:( Sliter med smerter og diverse en periode nå og det er så veldig veldig frustrerende! Sier ikke at det er greit på noen slags måte, men jeg pleier ikke å være sånn! Kjefter på barna og er sur på mannen og gråter alene i stillhet... Har vart en mnd, og varer til iallfall over nyttår:( Jobber med meg selv hver dag, prøver å ikke bli sint!

Var helt lik sist jeg var gravid...:/ Da var jeg også sengeliggende en periode, og hadde store smerter...

Anonymous poster hash: d3bf0...448

Skrevet

Sånn har jeg det også. Det skjer alltid i dagen før mensen. Er helt fortvilende å ha det sånn. Håper her kommer noen gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...