Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Vi hadde besøk av svigerinnen min med familie i dag. Vi har nettopp fått barn nr.2, og mannen min viste frem et fint bilde han hadde tatt med mobilen sin. Svigerinnen begynner å bla videre på bildene på telefonen. Jeg følte dette ikke var greit, men følte jeg ikke kunne si noe i og med det ikke var min telefon bildene lå på. Mannen reagerte ikke, men jeg følte det ble en "invasjon av privatlivet". Hva hadde dere sagt i en lignende situasjon? Eventuelt, hadde dere sagt no? Anonymous poster hash: 9c1f3...0bb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jeg hadde latt det være opp til telefonens eier å vurdere om det var greit. Anonymous poster hash: c6b9a...dd4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Det er opp til eieren av telefonen. Hadde det vært min telefon, ville jeg rappet den til meg og sagt at alle bildene dessverre er av privat karakter, og jeg viser kun utvalgte bilder. Jeg synes ikke sånt er greit overhodet. Jeg kjenner derimot ingen som gjør sånt, hun må vel mangle noen sosiale antenner her, eller? Anonymous poster hash: fa74c...428
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Det er opp til eieren av telefonen. Hadde det vært min telefon, ville jeg rappet den til meg og sagt at alle bildene dessverre er av privat karakter, og jeg viser kun utvalgte bilder. Jeg synes ikke sånt er greit overhodet. Jeg kjenner derimot ingen som gjør sånt, hun må vel mangle noen sosiale antenner her, eller? Anonymous poster hash: fa74c...428 Hun er oppegående sosialt sett. Jeg hintet litt med "mon tro om der er noe bilder andre ikke burde se", da var hun rask med å legge den fra seg, ble nok litt flau. Endte forsåvidt med at jeg ble rimelig flau også med tanke på hvordan det jeg sa kan tolkes Anonymous poster hash: 9c1f3...0bb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Hadde ikke tenkt noe som helst. Broren min må gjerne kikke på bildene mine. Du også HI, om du vil Anonymous poster hash: c0635...64a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Hadde ikke tenkt noe som helst. Broren min må gjerne kikke på bildene mine. Du også HI, om du vil Anonymous poster hash: c0635...64a Takk for tilbudet Vi har ingen ting å skjule, men synes det er greit å spørre først. Er nok bare jeg som er litt sær her, er jo ikke min telefon og bilder. Ble bare litt paff, men har kommet over det nå Anonymous poster hash: 9c1f3...0bb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Selv om jeg ikke har noe å skjule så mener jeg det er ganske frekt å bare begynne å bla seg frem på private bilder slik hun gjorde. Det er jo ikke slik at man får et utvalgt fotoalbum i hendene, da er det greit. Men på en mobil kan det jo ligge hva som helst, den er mer privat enn et vanlig fotoalbum. Anonymous poster hash: f08ad...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå