Gå til innhold

Jeg og mannen skal reise bort et par dager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de siste to timene med barna, var lite hyggelig. Nå har jeg ikke lyst til å dra :( det er så typisk oss at når vi prøver å ha det hyggelig, blir det helt fiasko. Vi har ikke hatt barnevakt på 2år og jeg har gledet meg til denne turen. Men føler at jeg bare var sur og at jeg vil ikke dra med det som avskjed.

Anonymous poster hash: ca988...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene tenker nok ikke på det. Hvis du føler deg så ille, vekk dem gi dem en god klem og fortell at du er glad i dem ;)

Dra m god samvittighet! Ungene trenger foreldre som prioriterer hverandre også! 2 år er lenge så turen er nok sårt trengt ;)

Anonymous poster hash: b125f...12f

Skrevet

Ungene tenker nok ikke på det. Hvis du føler deg så ille, vekk dem gi dem en god klem og fortell at du er glad i dem ;)

Dra m god samvittighet! Ungene trenger foreldre som prioriterer hverandre også! 2 år er lenge så turen er nok sårt trengt ;)

Skrevet

Skrevet

We got the point du over her :P

Anonymous poster hash: 7ea2f...349

Skrevet

Dra avgårde, unger lever i nuet.

Det heter forresten "mannen og jeg", ikke "jeg og mannen". Man skal alltid nevne seg selv sist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...