Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Og de siste to timene med barna, var lite hyggelig. Nå har jeg ikke lyst til å dra det er så typisk oss at når vi prøver å ha det hyggelig, blir det helt fiasko. Vi har ikke hatt barnevakt på 2år og jeg har gledet meg til denne turen. Men føler at jeg bare var sur og at jeg vil ikke dra med det som avskjed. Anonymous poster hash: ca988...737
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Ungene tenker nok ikke på det. Hvis du føler deg så ille, vekk dem gi dem en god klem og fortell at du er glad i dem Dra m god samvittighet! Ungene trenger foreldre som prioriterer hverandre også! 2 år er lenge så turen er nok sårt trengt Anonymous poster hash: b125f...12f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Ungene tenker nok ikke på det. Hvis du føler deg så ille, vekk dem gi dem en god klem og fortell at du er glad i dem Dra m god samvittighet! Ungene trenger foreldre som prioriterer hverandre også! 2 år er lenge så turen er nok sårt trengt Anonymous poster hash: b125f...12f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Ungene tenker nok ikke på det. Hvis du føler deg så ille, vekk dem gi dem en god klem og fortell at du er glad i dem Dra m god samvittighet! Ungene trenger foreldre som prioriterer hverandre også! 2 år er lenge så turen er nok sårt trengt Anonymous poster hash: b125f...12f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 We got the point du over her Anonymous poster hash: 7ea2f...349
Havhesten Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Dra avgårde, unger lever i nuet. Det heter forresten "mannen og jeg", ikke "jeg og mannen". Man skal alltid nevne seg selv sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå