Gå til innhold

NRK 2 nå! Jeg er skuffa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert bra, men forventa spektakulær dans, og super musikk.

Hører bare mas på gebrokken engelsk.

Har ikke researcha nok tydeligvis, da hadde jeg jo forstått at det ikke var så tradisjonelt. Men er ikke så mye det, musikken og alt maset er det mest irriterende!

Har aldri vært i operaen i Oslo, var veldig positiv da den skulle bygges, og glad for at Norge skulle få en skikkelig scene, men har ikke fulgt med, da vi aldri er i Oslo, og vi får våre kultur kick i andre land.

Men om dette er det de bruker tid og energi på er det jo helt bortkasta!

Anonymous poster hash: 6017f...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? A Swan Lake høstet forholdsvis gode kritikker, jeg så den dessverre ikke selv men planlegger å se den på NRK2 senere. Har sett flere forestillinger i DNO og blir like fascinert hver gang:)

http://www.aftenposten.no/kultur/Fantastisk-og-surrealistisk-Swan-Lake-7548362.html

http://www.dagsavisen.no/kultur/alle-anmeldelser/andre-anmeldelser/svanesjo-som-spillverden/

Anonymous poster hash: 5c3a4...c01
Skrevet

Du kan ikke se den senere for den går nå!

Jeg ser jo at den er utsolgt, publikum vil ha ekstra forestillinger, de vil sette opp senere sesong. De har fått strålende kritikker.

Men det var ikke min smak. De maser så mye, og musikken er skuff. Kan ikke si den er for moderne for meg, jeg er egentlig ikke så tradisjonell, men rigget meg til, så var det bare en dårlig total.

Det kommer seg vel, jeg holder ut, det er litt bedre nå når de har begynt å holde kjeft.

Skrevet

Jeg ser jo at den er utsolgt, publikum vil ha ekstra forestillinger, de vil sette opp senere sesong. De har fått strålende kritikker.

Men det var ikke min smak. De maser så mye, og musikken er skuff. Kan ikke si den er for moderne for meg, jeg er egentlig ikke så tradisjonell, men rigget meg til, så var det bare en dårlig total.

Det kommer seg vel, jeg holder ut, det er litt bedre nå når de har begynt å holde kjeft.

Sånne forestillinger MÅ oppleves live - helt usammenlignbart med å se på tv i stua;-)

Og - kan sette på opptak, vet du;-) Det gjorde jeg, gøy å ha.

Anonymous poster hash: 7e017...2aa

Skrevet

Nå jazzver det som bare pokker! Grrrrrrr

Skrevet

Har du hørt om nett-tv...?

Anonymous poster hash: 350ac...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...