Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 I en travel hverdag ønsker jeg å frigjøre mer tid til andre ting en matlaging. Jeg har laget lasagne, kjøttkaker og fiskegrateng, men ønsker mer inspirasjon:-) Jeg har lest at man kan fryse ned ferdig kjevlet pizzadeig. Men hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: a6164...279
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jeg lager stor porsjon av Hellstrøms kjøttsaus som jeg fryser i porsjoner og har til pasta. Anonymous poster hash: 96930...36d
Puppen og lillemor Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Bolognese - blir til lasagne, spaghetti bolognese, chili con carne grønnsakssuppe - kan serveres med pølsebiter, som den er, med brød, flatbrød osv Kjøttkaker Hamburgere Fiskekaker
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Jeg kjevler ut pizzadeigen som vanlig, legger på bakepapir og lager en stabel Jeg legger på er bakebrett i fryseren Anonymous poster hash: 884b7...ae7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Jeg kjevler ut pizzadeigen som vanlig, legger på bakepapir og lager en stabel Jeg legger på er bakebrett i fryseren Anonymous poster hash: 884b7...ae7 [/acr Tar du bort bakebrettene etter at bunnene er frosne? Anonymous poster hash: a6164...279
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Lapskaus er godt å ha i fryser'n. Pai, tomatsaus til pizza/pasta, gryteretter,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå