Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Håper noen kan hjelpe meg å sette tankene i gang Tusen takk Anonymous poster hash: f6160...e29
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jobb med spørsmålsformuleringene. Anonymous poster hash: 2add6...d24
MammantilNurket Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 I hvilken sammenheng? Studerer du? Er til til jobb? Skole? Barnehage? Du må nok være litt klarere.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Oj hadde visst glemt å nevne barnehage ja:) er i praksis som førsteårsstudent og skal ha tre sammenhengende dager med temaarbeid for den minste gruppen, 0-3år. Anonymous poster hash: 28210...d49
MammantilNurket Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Det var oppgaven sin, det ... Tja, de er bittesmå. Hadde vært lettere med førskolebarn. Skal du ha temaarbeid hele dagen?? Det høres voldsomt ut. Jeg tror kanskje jeg ville vektlagt det flerkulturelle aspektet av "problemstillingen" (som forøvrig var veldig vag) og sansing: - lytte og bevege seg (til musikk fra ulike land? landene representert på avdelingen??spille instrumenter?) - smak og lukt? Smake på "eksotiske" frukter?? Mat? Hvis du studerer i Oslo kan jeg anbefale en tur til grønnsaksbutikkene på Grønland - tur til rådhuset? - tur på museum? - kjøp stoffrester i "innvandrerbutikker" og lag sansebrett. - barnesanger/regler/klappeleker fra andre land?? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå