Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Skjønner ikke hva det er med han, syns han har vært sur så og si hele uken lg. Og det rareste er at han har ikke ville hatt sex når jeg har tatt i itativet. Han er alltid ellers veldig klar for det og blir sur og grinete hvis jeg har sagt en eller to ganger på rad hvis jeg ikke har orket. Han sier at han er sliten. Sliten? Han har aldri vært sliten for det før!!! Skjønner ingenting jeg. Nå sitter han oppi loftstua og ser tv der. Gidder ikke komme ned. Prøvd å spørre hva det er,men svarer ikke. Denne uken har og bestått av 2 syke barn som jeg har tatt om natten og vært hjemme med to dager, mens han har vært hjemme en dag og min svigerfar har passet de to dager. Veldig heldig med det. Han kan bli litt sur og grinete hvis vi ikke har gjort nor i helgene og denne helgen har vi ikke gjort noe spesielt pga sykdom. Eldste er fortsatt syk og svigerfar skal passe henne i morgen, men jeg må kjlre å levere henne der, en halvtime å kjøre før jeg må kjøre tilbake et stykke til jobb. Må og levere minsta i bhg først. Spurte mannen om han kan spørre svigerfar om han kan komme hit, men det gidder han ikke. Jeg vil ikkeringe å mase siden det er hans pappa. Da blei jeg litt sur (er og sliten av syke barn og våkne netter) så kalte han en dust. Siden har han ikke snakket til meg. Forbannade surpadde altså. Det er så vanskelig å snakke med han og få noe ut av han. Argh...en liten utblåsning bare. Anonymous poster hash: 0a345...17e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Passiv aggressive mannfolk, min er og sånn! Ikke idag da, men vet hvordan du har det. Anonymous poster hash: ae7a8...f0a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Sånn er min og. Vil ikke si hva som er galt. Idag var han så muggen på morgenen at jeg ikke orka mer så dro å shoppingrunde til Sverige og handla masse klær til meg selv istedet og kosa meg så kunne han sitte å være muggen alene Anonymous poster hash: 9e14e...84c
Fertila Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Fysj, sånt noe hadde jeg ikke orket. Her i huset blir det `månelyst` i fem minutter og dermed har vi fått saken ut av verden. Mye lettere sånn.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Du har ikke glemt farsdag i dag og han er sur for det Anonymous poster hash: b8a1e...6cf
Fertila Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Du har ikke glemt farsdag i dag og han er sur for det Anonymous poster hash: b8a1e...6cf Der har vi det
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Jeg har også en sånn mann. Vi har bodd sammen i ti år, og han er nå farlig nær å bli kasta ut. Orker snart ikke mer av sånt humør:( Anonymous poster hash: 1389d...efe
SmellyCat Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Kanskje han er sur fordi du forventer sex på hans dag
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Hmmm..ja,glemte faktisk farsdagen,men han er ikke min far men han harvært litt sånn hele uka. Forventet heller ikke sex, men prøvde meg både tirsdag og i går og han ville ikke!! Hva skjer??? Ikke opplevd det før i løpetV våre 13 år sammen. Han var på danskebåten med en singel kamerat forrige helg, kanskje han har gjort noe? Nei,trur ikke det akkurat, han gjør ikke sånt.... får spørre han rett ut. Hi Anonymous poster hash: 0a345...17e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Hmmm..ja,glemte faktisk farsdagen,men han er ikke min far men han harvært litt sånn hele uka. Forventet heller ikke sex, men prøvde meg både tirsdag og i går og han ville ikke!! Hva skjer??? Ikke opplevd det før i løpetV våre 13 år sammen. Han var på danskebåten med en singel kamerat forrige helg, kanskje han har gjort noe? Nei,trur ikke det akkurat, han gjør ikke sånt.... får spørre han rett ut. HiAnonymous poster hash: 0a345...17e kanskje han har dårlig samvittighet for noe? Anonymous poster hash: 18196...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå