Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg ønsket meg en Cathrineholm-bolle med lotusmønster av mannen, men nå kom svigermor med en sån keramikkbolle med mønsteret på som finnes i alle glassbutikker i bursdagsgave. Nå sier mannen at han ikke gidder å lete etter Cathrineholm til meg mer... Nå er jeg lei meg altså.. Anonymous poster hash: 017a8...077
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Å du vakre vene. I-landsproblemer. Anonymous poster hash: cf089...926
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Haha, godt forsøk... Anonymous poster hash: 067b0...8f8
LivetErEnLek Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Så kjøp deg en selv da vel. I-lands problemer...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Gidder ikke mannen din å kjøpe gave til deg fordi moren hans har gjort det? Såvidt jeg kan forstå er det vel da ikke svigermor som har gjort noe galt, men mannen din.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Gidder ikke mannen din å kjøpe gave til deg fordi moren hans har gjort det? Såvidt jeg kan forstå er det vel da ikke svigermor som har gjort noe galt, men mannen din. HAn gidder ikke lete etter en orginal fordi jeg har fått en billig kopi. Anonymous poster hash: 017a8...077
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Haha, dakar liten:) Anonymous poster hash: 584fb...023
☆☆☆ Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Grusom svigermor som gir gåve, ikkje grenser for kor ondskapsfulle enkelte kan vere.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Nei huffda, nå står virkelig ikke verden til påske gitt HI:skjerp deg! Anonymous poster hash: 9d4b9...c12
frk Nilsen Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 (endret) Sånn, nå kan du kjøpe selv! http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=cathrineholm Slutt å furt! Endret 9. november 2014 av frk Nilsen
Gjest lillehi Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Lurer litt på hvordan du vil reagere den dagen du virkelig får et problem😉
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Hahaha... Dagens! Stakkar, du har jaggu problemer, gitt... Not. Anonymous poster hash: 65f94...a17
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Jeg fikk gave av svigermor en gang; sminke som var bare litt brukt. Si deg fornøyd med en ubrukt keramikkbolle. Nå slipper du i tillegg være så redd for den. Iom at den ikke er original. Anonymous poster hash: 569de...046
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Lurer litt på hvordan du vil reagere den dagen du virkelig får et problem Ja, signerer på den.. Her sitter jeg full av sorg, og håpløshet og føler livet mitt er fullstendig ødelagt... Og så går jeg inn på denne tråden her. Blir målløs... Greit nok at en blir frusterert for noe, men å ha overskriften at svigermor ødela alt??? Ærlig talt!!! Den dagen du virkelig får kjenne på motgang i livet ditt.... OMG Anonymous poster hash: 8e685...806
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #15 Skrevet 9. november 2014 Du bør søke om erstatning, dette er brudd på menneskerettighetene... Anonymous poster hash: f6cd6...f31
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #16 Skrevet 9. november 2014 Gud bedre for noen svar. Har selv en svigermor som kommer med billigræl kjøpt på Nille, for da slipper vi bruke penger på orginalvarer sier hun. Har satt henne på plass nå for orker ikke et hus fullt av plastic fantastic, og ja, hun har fått beskjed før. Jeg samlet all dritten i en søppelsekk og satt det på trappa hennes. Anonymous poster hash: b6b21...129
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #17 Skrevet 9. november 2014 Gud bedre for noen svar. Har selv en svigermor som kommer med billigræl kjøpt på Nille, for da slipper vi bruke penger på orginalvarer sier hun. Har satt henne på plass nå for orker ikke et hus fullt av plastic fantastic, og ja, hun har fått beskjed før. Jeg samlet all dritten i en søppelsekk og satt det på trappa hennes.Anonymous poster hash: b6b21...129 utakknemlige kjerring,fortjener ikke en dritt fra noen med den holdningen og tankegangen der!er det noen det er synd på så er det svigermoren din som har en så fæl svigerdatter som deg! Anonymous poster hash: 9d4b9...c12
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #18 Skrevet 9. november 2014 Gud bedre for noen svar. Har selv en svigermor som kommer med billigræl kjøpt på Nille, for da slipper vi bruke penger på orginalvarer sier hun. Har satt henne på plass nå for orker ikke et hus fullt av plastic fantastic, og ja, hun har fått beskjed før. Jeg samlet all dritten i en søppelsekk og satt det på trappa hennes. Anonymous poster hash: b6b21...129 billigræl. Du høres ut som naboen, hun som flytter rundt på kählervasen og legger bilde av den daglig på insta. Hele gata syns hun er teit, mens hun og kählervasen uvitende koser seg med selfies. Anonymous poster hash: 4880e...5a1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. november 2014 #19 Skrevet 9. november 2014 Gidder ikke mannen din å kjøpe gave til deg fordi moren hans har gjort det? Såvidt jeg kan forstå er det vel da ikke svigermor som har gjort noe galt, men mannen din. HAn gidder ikke lete etter en orginal fordi jeg har fått en billig kopi. Anonymous poster hash: 017a8...077 Ja, da er det vel fremdeles mannen din som har ødelagt alt? Du ønsker deg fortsatt bollen, men han vil ikke kjøpe den.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 Her hadde jeg mailet Mennskerettighetsdomstolen med en gang. Dette er en sak som må tas opp på verdensbasis Svigemødre må for all del ikke finne på å kjøpe billige kopier PS! Hadde i tillegg gått fra gubben for at han ikke sto opp for deg å sa at du ikke ville ha en billig kopi STÅ PÅ KRAVA! NEI TIL BILLIGE KOPIER! Anonymous poster hash: 856ff...7ce
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #21 Skrevet 9. november 2014 Gud bedre for noen svar. Har selv en svigermor som kommer med billigræl kjøpt på Nille, for da slipper vi bruke penger på orginalvarer sier hun. Har satt henne på plass nå for orker ikke et hus fullt av plastic fantastic, og ja, hun har fått beskjed før. Jeg samlet all dritten i en søppelsekk og satt det på trappa hennes. Anonymous poster hash: b6b21...129 Oi, dagens sjarmtroll Anonymous poster hash: 71058...925
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #22 Skrevet 9. november 2014 Gud bedre for noen svar. Har selv en svigermor som kommer med billigræl kjøpt på Nille, for da slipper vi bruke penger på orginalvarer sier hun. Har satt henne på plass nå for orker ikke et hus fullt av plastic fantastic, og ja, hun har fått beskjed før. Jeg samlet all dritten i en søppelsekk og satt det på trappa hennes.Anonymous poster hash: b6b21...129 utakknemlige kjerring,fortjener ikke en dritt fra noen med den holdningen og tankegangen der!er det noen det er synd på så er det svigermoren din som har en så fæl svigerdatter som deg!Anonymous poster hash: 9d4b9...c12 Ja fysj :-D Du liker billigræl som hvermansen har, det gjør ikke jeg. Anonymous poster hash: b6b21...129
Helene Harepus Skrevet 10. november 2014 #23 Skrevet 10. november 2014 Sjekk på ebay. Jeg kjøpte et par nydelige Cathrine Holm boller derfra for 7-8 år siden. http://www.ebay.com/bhp/cathrineholm
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #24 Skrevet 10. november 2014 Ja, det er et teit i-landsproblem.Vet dere hva jeg syns er mest teit?Hun ØNSKER seg noe, og dermed FORVENTER å få det av mannen.Jeg har også fortalt mannen min hva jeg ønsker meg til jul, om jeg får det, vel det ser jeg på julaften.. Anonymous poster hash: 75946...619
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #25 Skrevet 10. november 2014 Gud bedre for noen svar. Har selv en svigermor som kommer med billigræl kjøpt på Nille, for da slipper vi bruke penger på orginalvarer sier hun. Har satt henne på plass nå for orker ikke et hus fullt av plastic fantastic, og ja, hun har fått beskjed før. Jeg samlet all dritten i en søppelsekk og satt det på trappa hennes.Anonymous poster hash: b6b21...129 utakknemlige kjerring,fortjener ikke en dritt fra noen med den holdningen og tankegangen der!er det noen det er synd på så er det svigermoren din som har en så fæl svigerdatter som deg!Anonymous poster hash: 9d4b9...c12 Ja fysj :-D Du liker billigræl som hvermansen har, det gjør ikke jeg. Anonymous poster hash: b6b21...129 her jeg bor er det hvermansen som har hjem med dyre designting, meg selv inkludert. Dermed er det hvermannsen her, sikker på du er så kul som du tror? Anonymous poster hash: 4880e...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå