Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Her krangler vi til stadighet. Bor sammen med en som blir stresset av barne noe som utgjør at vi sliter ut hverandre. Har vurdert og flytte fra hverandre før vi ødelegger oss totalt. Men tanken gjør meg redd. Tenk om jeg ikke klarer og finne en hybel, hva om jeg må bytte jobb siden jeg jobber turnus osv.. Hva med barna.. Osv.. Anonymous poster hash: 79ea1...206
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Vi krangler hele tiden :s Men oppi alt dette har vi likevel forlovet oss...Vi er inderlig glade i hverandre og det er hverandre vi vil ha. Vi har veldig ulik væremåte,men vi har funnet oss en viss rytme. Vi har vært sammen i såpass mange år at jeg tror det kan bli oss... Håper iaf det. Livet vi har her og nå går utover hele og det som mere er, men om noen år vil det fremdeles være stressende, men tror vi vil ha mere energi. Lenge leve håpet Anonymous poster hash: 4dc60...b69
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Enten krangler vi, eller så svelger jeg kamelen .. Blir grinete uansett hva det ender på. Men nør vi har det bra så har vi det bra Anonymous poster hash: 77787...836
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Nei, vi krangler aldri. Har vært sammen i 17 år og har aldri kranglet noe særlig. Var litt mer i begynnelsen av forholdet, da er det jo en del justeringer som må gjøres i prosessen med å bli et samkjørt ektepar, men vi har funnet veien vår og krangler aldri lenger. Vi kan selvfølgelig være uenige om ting og bli litt sure på hverandre også, men å skrike og brøle løser ingen floker så det er det ingen av oss som gjør. Mannen min er vokst opp i et hjem med utrolig mye krangel mellom foreldrene, og får helt fnatt av krangling. Han er veldig bestemt på at her i huset løser vi ikke uoverenkommelser ved å brøle til hverandre eller hisse oss opp. Han går heller en tur og lufter vettet, kjøler seg ned og tenker over tingene før vi snakker ferdig etterpå. Anonymous poster hash: 291e8...079
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Nope. Sjelden. Er så jævla konfliktsky begge to. Så her blir ting dysset ned.. Ikke helt bra... Anonymous poster hash: ed18e...faa
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Så godt og høre at vi er normale. Vi har vært sammen i 18år så er liksom ikke bare og si farvel til alt sammen eller. Vi har også et barn med en forsinket utvikling som krever ganske mye. Vi må nok bli bedre på kommunikasjon. HI Anonymous poster hash: 79ea1...206
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Har t.o.m bestilt time til terapi men mannen min nektet å bli med.. HI Anonymous poster hash: 79ea1...206
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Har t.o.m bestilt time til terapi men mannen min nektet å bli med.. HI Anonymous poster hash: 79ea1...206
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Vel.. krangling betyr ikke nødvenidigvis å brøle.. Men med det sagt har jeg og samboeren min to forskjellige måter å krangle på. Han blir bare mer og mer høylytt, mens jeg snakker lavere og lavere når jeg blir sint. Uansett så avsluttes diskusjonen om lydnivået kommer over ett visst nivå evt at diskusjonen ikke lengre bærer frukter. Vi har tross alt små unger i hus og selv om våre diskusjoner er på kvelden etter ungene er lagt og sovnet så vil jeg ikke risikere at dem vokner til et lurveleven. Selvsagt klarer vi ikke unngå at de overværer en og annen diskusjon, vi er jo tross alt bare mennesker. Anonymous poster hash: 4dc60...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå