Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #26 Skrevet 10. november 2014 Det første som slo meg var milea = blodig avføring! Jeg vet det ikke er det, men veldig likt. Bortsett fra det så syntes jeg begge navnene er grusomt stygge. Anonymous poster hash: c197d...996
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #27 Skrevet 10. november 2014 Det første som slo meg var milea = blodig avføring! Jeg vet det ikke er det, men veldig likt. Bortsett fra det så syntes jeg begge navnene er grusomt stygge. Anonymous poster hash: c197d...996 Begge var grusomme😰 Det var jo oppløftende😖😖 Anonymous poster hash: 48557...9a4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #28 Skrevet 10. november 2014 HVa med Filippa Milea? Det er jo ikke sånn at de to navnene ikke passe sammen, like støgge begge to Anonymous poster hash: 2d82d...2e5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #29 Skrevet 10. november 2014 HVa med Filippa Milea? Det er jo ikke sånn at de to navnene ikke passe sammen, like støgge begge to Anonymous poster hash: 2d82d...2e5 Det var jo hyggelig........ Du liker vel sånne gamle navn som Astrid,ingrid, nora, agnes osv Anonymous poster hash: 48557...9a4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #30 Skrevet 10. november 2014 Ikke bry deg om de spydige damene HI. Du finner alltid noen som ikke har lært seg folkeskikk når du spørr om noe her inne. Ville valgt filippa. Synes Milea er litt tungt, og får dessverre melena assosiasjoner jeg og. Men var med Mila, Lea, Ole eller Fiola? Anonymous poster hash: 2955d...c75
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #31 Skrevet 10. november 2014 HVa med Filippa Milea? Det er jo ikke sånn at de to navnene ikke passe sammen, like støgge begge to Anonymous poster hash: 2d82d...2e5 Det var jo hyggelig........ Du liker vel sånne gamle navn som Astrid,ingrid, nora, agnes osv Anonymous poster hash: 48557...9a4 Ja, for det finnes ikke en mellomting? Kaller du jenta for Milea er det stor sannsynlighet for at hun blir mobbet da det assosieres med melena - altså blodig avføring. Ikke så bra assosiasjon i grunn. Filippa var helt greit. Anonymous poster hash: 45900...9dd
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #32 Skrevet 10. november 2014 Ikke bry deg om de spydige damene HI. Du finner alltid noen som ikke har lært seg folkeskikk når du spørr om noe her inne. Ville valgt filippa. Synes Milea er litt tungt, og får dessverre melena assosiasjoner jeg og. Men var med Mila, Lea, Ole eller Fiola? Anonymous poster hash: 2955d...c75 Takk:) Jammen ikke lett når man venter jente nr 4 og vi må ha et litt internasjonalt navn fordi pappan er fra USA, og ikke minst er favorittnavnene brukt opp for lengst😣 Og vi har A ending på alle de andre jentene våre og ønsker det nå også. Hi.... Anonymous poster hash: 48557...9a4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #33 Skrevet 10. november 2014 Ikke bry deg om de spydige damene HI. Du finner alltid noen som ikke har lært seg folkeskikk når du spørr om noe her inne. Ville valgt filippa. Synes Milea er litt tungt, og får dessverre melena assosiasjoner jeg og. Men var med Mila, Lea, Ole eller Fiola? Anonymous poster hash: 2955d...c75 Takk:) Jammen ikke lett når man venter jente nr 4 og vi må ha et litt internasjonalt navn fordi pappan er fra USA, og ikke minst er favorittnavnene brukt opp for lengst😣 Og vi har A ending på alle de andre jentene våre og ønsker det nå også. Hi.... Anonymous poster hash: 48557...9a4 Skjønner deg godt. Det viktigste er jo at dere liker navnet. Filippa er nydelig💗 Anonymous poster hash: 48557...9a4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #34 Skrevet 10. november 2014 Ikke bry deg om de spydige damene HI. Du finner alltid noen som ikke har lært seg folkeskikk når du spørr om noe her inne. Ville valgt filippa. Synes Milea er litt tungt, og får dessverre melena assosiasjoner jeg og. Men var med Mila, Lea, Ole eller Fiola? Anonymous poster hash: 2955d...c75 Takk:) Jammen ikke lett når man venter jente nr 4 og vi må ha et litt internasjonalt navn fordi pappan er fra USA, og ikke minst er favorittnavnene brukt opp for lengst😣 Og vi har A ending på alle de andre jentene våre og ønsker det nå også. Hi.... Anonymous poster hash: 48557...9a4 Skjønner deg godt. Det viktigste er jo at dere liker navnet. Filippa er nydelig💗 Anonymous poster hash: 48557...9a4 Ups, litt dumt å svare seg selv kanskje? 😂 Gå for Filippa du, siden du syns det er nydelig 😂😂😂 Anonymous poster hash: b2a9e...998
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #35 Skrevet 10. november 2014 Ikke bry deg om de spydige damene HI. Du finner alltid noen som ikke har lært seg folkeskikk når du spørr om noe her inne. Ville valgt filippa. Synes Milea er litt tungt, og får dessverre melena assosiasjoner jeg og. Men var med Mila, Lea, Ole eller Fiola? Anonymous poster hash: 2955d...c75 Takk:) Jammen ikke lett når man venter jente nr 4 og vi må ha et litt internasjonalt navn fordi pappan er fra USA, og ikke minst er favorittnavnene brukt opp for lengst Og vi har A ending på alle de andre jentene våre og ønsker det nå også. Hi.... Anonymous poster hash: 48557...9a4 Skjønner deg godt.Det viktigste er jo at dere liker navnet. Filippa er nydelig Anonymous poster hash: 48557...9a4 Ups, litt dumt å svare seg selv kanskje? Gå for Filippa du, siden du syns det er nydelig Anonymous poster hash: b2a9e...998 HAHAHHAHAHAH så syyyykt…. Her har fjortissen min hatt det gøy både på BIM og FB min ser jeg... Sånn går det når man ikke logger ut og fjortissen skal låne pcen til skolearbeid... Får håpe hun ikke har svart andre innlegg også da..Tydlig også at hun vil at lillesøsøter i magen skal hete Filippa, så egentlig ganske søttttt <3 Anonymous poster hash: 48557...9a4
Gullunger Skrevet 10. november 2014 #36 Skrevet 10. november 2014 Filippa! Det hadde jeg på min liste også ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #38 Skrevet 10. november 2014 Filippa!!! Er det andre et navn? Høres hjemmeoppfunnet ut. Anonymous poster hash: e206c...49c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #39 Skrevet 10. november 2014 Jeg elsker Filippa, for det heter datteren min ;-) Milea er fint det også. Syns ikke det ligner på melena, da er det jammen mange navn som står i fare for å ligne andre mindre heldige ord. Anonymous poster hash: 845cd...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå