Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Og hva? Jeg har høy utdanning selv, bachelor og mastergrad. Han har mastergrad fra NTNU og er det smarteste individet jeg noensinne har møtt. KUN toppkarakterer fra u.skole til ferdig universitetsutdannelse. Selv med nokså høy selv føler jeg meg som en lort ifht han. Anonymous poster hash: c6a50...c49
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Mannen er arkitekt (5,5 års utdanning). Jeg hsr like land utdanning selv (er dyrlege), men ser på ham som den mest intellektuelle av oss. Anonymous poster hash: a2564...23e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Mannen er arkitekt (5,5 års utdanning). Jeg hsr like land utdanning selv (er dyrlege), men ser på ham som den mest intellektuelle av oss. Anonymous poster hash: a2564...23e Noe skriveleifene mine demonstrerer fint ser jeg, beklager. Anonymous poster hash: a2564...23e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 mannen min er samfunnsviter - mastergrad....han har A i snitt han leser mye tung filosofi på fritiden og er helt klart den mest intellektuelle av oss, på tross av at jeg har phd Anonymous poster hash: 1c08a...510
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Jeg har gått siving (b i snitt) og ppu. Mannen har gått samme siving linje (a i snitt) og fortsatt på en phd. Anonymous poster hash: b50e3...848
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Ser alle damene her har bra utdannelse! Så bra! Jeg ble mor som 17 åring så keg valgte yrkeslinje. Har fagbrev i kontor og administrasjonsfag med beste karakter. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde høyere utdannelse og om noen år bygger jeg nok videre for å få en bachelor. Mannen min er utdannet maskin ingeniør og jobber som det. Han er også utdannet fly motor mekaniker. Stolt av mannen min:-) Anonymous poster hash: 18d1f...d08
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Han har hovedfag i historie og siviløkonom med mastergrad fra NHH og HEC Paris. Snakker 4 språk flyende pluss klarer seg noenlunde på 2 til. Jeg er siviløkonom med mastergrad i risikostyring (utland) og avsluttet nettopp en masterad i forretningsrett for økonomer. Snakker 3 språk flytende, et 4. ganske greit og 2 til sånn noenlunde greit. Anonymous poster hash: 7ba4e...cb5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Vi er siv ing begge to! Anonymous poster hash: 1be9a...99a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Vi er psykologer begge to Føler meg like smart som han, selv om han leser Dostojevskij og jeg ser på TLC når vi slapper av Leser på fritiden jeg også da, men kunne nok lest mer.... Anonymous poster hash: 1ca92...afd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Mannen min er apoteker (mastergrad) og driver apotek, selv har jeg bachelor og 1,5 år ekstra med videreutdanning. Litt usikker på om jeg skal velge klinisk spesialist eller å fullføre masteren, først må barna på 1 og 3 år bli litt større og mer selvstendige Ingen av oss er spesielt intellektuelle eller kulturelle, begge foretrekker trening, tv-spill, pc-spill og nettsurfing når barna er i seng. Men jeg har store planer om å bli en varm, trygg mamma med strikketøy og Farmen på tv når barna blir større og er oppe hele kvelden, gleder meg til å være mine barns trygge havn Anonymous poster hash: 1168f...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå