Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen har seg med en annen mens du og denne mannen driver på. Dagen Før dere blir offesielt sammen har han sex med en annen. Er det utroskap?

Anonymous poster hash: 6b04f...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere ikke er sammen, men bare har det litt "moro" uten å ha lovet hverandre noe er det jo ikke utroskap.

Men jeg hadde tvilt på hans intensjoner og hvor dypt forelskelsen hans i meg stakk om han følte for å rote rundt når jeg på min side var forelsket og følte vi var på vei inn i noe mer seriøst.

Anonymous poster hash: 450c1...8c9

Skrevet

Teknisk sett ikke, men jeg hadde ikke kastet bort tid på en person som var slik.

Anonymous poster hash: 954ce...d75
Skrevet

Han virket ikke dødsforelsket i deg da... dårilg tegn i mine øyne.

Anonymous poster hash: e567f...f9d
Skrevet

Gjorde nesten samme tabben. Kysset med en (hadde ikke sex, men hadde jeg ikke måttet dra så hadde vi nok det) dagen før jeg og mannen min ble sammen. Tror det var fordi jeg ikke trodde på at han ville ha meg. Jeg var ikke bra nok for noen uansett (dårlig selvbilde). Nå ha vi vært sammen i 7 år, gift i 3 og har to barn sammen. Han jeg rota med den gangen har aldri betydd noe.

Kan være fordi han ikke trodde han hadde sjangs på deg og på en måte ble litt overrasket dagen etter da han fikk deg.

Anonymous poster hash: 8a8ba...87f

Skrevet

Hvis jeg hadde datet en mann og vi begge visste at det bar en vei, dvs mot et fast forhold. Hadde jeg ansett det som utroskap om han hadde knulla ei anna dame dagen før vi offesielt var sammen. I mine øyne så er man i et forhold selv om man ikke har proklamert det offesielt. 

Man burde på et så tidlig stadige være følelsesmessig bundet sammen, og sånn sett ønske å være sammen med og ha sex med den parten man liksom skal være forelsket i.

Jeg vet at ikke alle har min oppfatning, men det er slik jeg tenker på det. Håper du finner ut hva du tenker om saken :)

Anonymous poster hash: 29a05...c7e
Skrevet

Hvertfall dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 88b1d...a59

Skrevet

Been there, done that. Ikke utroskap i mine øyne.

Anonymous poster hash: 4fe41...c52

Skrevet

Kjærsten min kysset en annen jente i tiden vi var på "dealern".

Han fortalte det ikke før etter 6 mnd, det stakk. Jeg visste han likte henne godt før meg, så det virket som en "siste sjanse" greie.

Tror hun følte hun hadde mistet sjansen sin ..

Anonymous poster hash: 22794...169

Skrevet

Nei det er ikke utroskap.

Jeg holdt på med to stykker samtidig, hadde ikke tenkt å forplikte meg til noen men nøyt singellivet. Så ble det plutselig til at jeg bestemte meg for å satse på han ene likevel. Det er først den dagen jeg fikk en forpliktelse ovenfor ham. 

Anonymous poster hash: 6c5c7...d57
Skrevet

Nei, kanskje ikke utroskap.

Men likevel noe jeg ikke hadde giddet. Jeg opplevde nøyaktig dette med eksen min, og det ble litt sånn at han hadde oss begge på gress uten at vi visste det og så valgte han meg. Men jeg mistet hele forelskelsen da jeg fant det ut så det ble ikke oss likevel.

Anonymous poster hash: bf211...4ac

Skrevet

Nei ikke utroskap. Dere var jo ikke sammen enda.

Skrevet

Men på kanten... Og hadde reagert på at det ble gjort så tett opp til han startet forholdet .

Skrevet

Ikke direkte utroskap, men når dere var såpass seriøse, så hadde jeg følt det som det likevel. Hadde det vert meg som låg med en annen dagen før jeg ble sammen med samboeren min, så hadde jeg følt meg utro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...