Gå til innhold

Eneste stedet min lille vil sove er vippestolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt de ikke skal bruke den så mye. Den er ganske flat så hun sitter ikke.

Hvor mye kan man bruke den?

Hun vil ikke sove i seng og vogn (bare når jeg går tur) og på armen våkner hun av hver eneste bevegelse.

Hun er snart fem uker.

Anonymous poster hash: 81588...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint. Hvis den kan legges helt ned.

Skrevet

Lær deg å legge babyen fast pakket i et babyteppe.

Trives nok i vippestolen fordi den føler seg trygg når den kjenner 'vegger' rundt seg.

Babynest el er også bra. Rull et pledd sammen til en ring og legg babyen oppi.

Finnes mange tips på nettet. Sjekk google...

Anonymous poster hash: a7726...886

Skrevet

Min sover kun i vogn og babynest, til gjengjeld kan jeg flytte babynesten hvor som helst og han sover som en stein. Bruker den i senga vår på natta, i sofaen på dagtid osv. Genial sak.

Anonymous poster hash: a7658...2b6
Skrevet

Reive henne fungerer ikke lengre. Babynest har hun brukt hver natt inntil for tre netter siden. Nå er det bare vippestol. Den kan legges nesten helt flat og hun går fra ville hyl til søvn på tre minutter når hun kommer i stolen. Merkelig egentlig.

HI

Anonymous poster hash: 81588...498

Skrevet

Vår likte bare å sove i vippestol, på skuldra eller vogn i fart. Hun hadde stille refluks og fikk sure oppstøt når hun lå med hodet flatt. Merket det etter en mnd tid. Går nå på medisiner og er helt fin. Bare sier det så du kan være obs om problemene tiltar.

Anonymous poster hash: 44028...8b4

Skrevet (endret)

Hvis hun sovner raskt i vippestolen så har hun det bra:)De sier ifra hvis de har ubehag. Det går som regel i perioder hvor de foretrekker å ligge.Plutselig liker hun noe annet.

Endret av *Smiley*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...