Graciegirl Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Vi har to innepuser og lurer på om vi skal sette et lite kattehus i hagen: http://hkdesignbur.no/highslide/kattegard/spirgaarden.html Noen som har erfaring med kattehus, enten selvlaget eller kjøpt? Trives kattene i huset, søkte dere om tillatelse før dere satt det opp (hvis dere har naboer i nærheten)?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Ja, vi har. Laget selv. Anonymous poster hash: 375e2...4a3
Graciegirl Skrevet 9. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2014 Takk for svar, #2. Trives katten(e) greit i huset?
bergensmil Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Vi har kjøpt et. Veldig greit om det regner, pusene bruker det mye
*Nøtta* Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Jeg har hatt innekatter i mange år, og har en egen løpegård i hagen. Vi har laget hull i husveggen og deretter bygd en gård på utsiden. Kattene elsker å være der ute, men det er nok mest pga størrelsen. Jeg vet om mennesker som har bygd kattebur i hagen, og det er bare trist. Kattene liker ikke å være i bur. Jeg fikk virkelig burfølelse av den kattegården du linket til, og hadde jeg vært deg så hadde jeg spyttet i mer penger og heller gått for den hundegården i samme serien. Der får kattene springe litt og virkelig strekt på kroppen. Jo større, jo bedre.
*Nøtta* Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Søkte ikke om tillatelse til å sette opp luftegården, om man bygger under 15(20?) kvadrat trenger man ikke tilatelse fra kommune/naboer..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Vi har kattegård med åpning fra huset. Ca 20 kvm. Ca 2,5 meter høyt med hyller i flere etasjer og trær, huler og diverse. Søkte ikke om tillatelse. Trengte ikke det siden veggene bare er netting Anonymous poster hash: 058b4...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå