Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Noen som har vært på det? Passer det for 13-åringer også, eller er det mest for småskole/ barnehagebarn? Er noen av attraksjonene åpne? Anonymous poster hash: fd973...a41
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Vi tar med vår 10-åring. Håper det passer for de litt større også. Anonymous poster hash: 92c17...c1e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Har tre, i alderen 7-13. Synes selv det virker så koselig:)! HI Anonymous poster hash: fd973...a41
&KJ& Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Det er bare deler av parken som er åpen, så området med berg og dalbaner og sånn er fysisk avstengt. Det er nok aller mest beregnet på barnehage/barneskolebarn, men det er koselig for alle tror jeg, så lenge man ikke forventer masse action. Jeg har med min snart 11 åring for sikkert 6-7. gang, og han synes det er koselig enda. Juleaktiviteter, mat og noen åpne aktiviteter,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå