Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 For det første må jeg gratulerer alle fedre på denne dagen! For meg er denne dagen den verste som kunne komme. Min far døde da jeg var meget ung, så farsdag har gått forbi i stillhet. Vi har dessverre en mørk dag i november, den dagen min far døde. Og i år er det da i dag, på farsdagen... Det er tøft, meget tøft! Jeg ser alle skrive farsdagsoppdateringer på facebook. Og det er jo bra det, de må få lov til det. Jeg sitter da igjen med ingen far å ønske god farsdag til, og det i tillegg tenke på at dette er dagen han døde .... Anonymous poster hash: 900d8...6fb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Unngå fb i dag. Klem til deg Anonymous poster hash: 9909c...410
*Miss Marple* Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Varme tanker til deg på en ekstra tung dag. Det er ofte på merkedagene sorgen er vondest og i år får du dobbelt opp. Det er tøft og umenneskelig. Eneste tørsten jeg har er at dagen tar slutt og livet går videre. En mager trøst, det vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Føler med deg. Nå døde min pappa i fjor, og farsdagen var en knapp uke etter begravelsen. Jeg ønsker min pappa en god farsdag i det stille, jeg vet han satte pris på oppmerksomheten han fikk den dagen. Og det er jeg sikker på at din pappa å gjorde. Men det er vondt å se alle andre ønske sin pappa en god farsdag. Klem til deg Anonymous poster hash: 3eb15...1b5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, men for meg gjelder det min mor. Jeg er imidlertid veldig opptatt av å ikke la dette prege mine egne barn, la de få samme opplevelse av morsdag som andre. Anonymous poster hash: c0b5e...967
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Mange klemmer til deg.... Jeg blir også trist, fordi pappaen min ikke prioriterer bror og meg +sitt eneste barnebarn( som er min datter) Anonymous poster hash: 012ad...9ee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 For to år siden kjøpte jeg farsdagsgaven til pappaen min som jeg visste ville bli den siste.. Jeg gråt når jeg betalte,og aldri har en gave vært så vanskelig å kjøpe. Det eneste jeg ønsket å gi han var smertelindring og gode dager, det var også det eneste han ønsket seg. Desverre ble det ikke slik. Han pintes til døden ble en befrielse for oss alle. Og det er så vondt å tenke på! Jeg savner han inderlig! Anonymous poster hash: 7cd23...77f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Ja, dette er en vond dag for oss som har mistet vår far. Jeg kjente tomheten i det jeg åpnet øynene i dag og lurte på hvordan dagen ville bli. Jeg og sønnen min bakte en kake og satte på DVD vi har med filmer av min kjæreste pappa. Smertefullt og godt samtidig. Middagen hadde vi hjemme hos min mor der vi mintes pappa og hadde det koselig sammen. Anonymous poster hash: ec2f0...5a0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Trist og tungt for deg Har selv ingen far å feire, men jeg overlever Vet forsatt ikke om det er noe jeg savner eller ikke. :/ Klem Anonymous poster hash: c5970...0ee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Jeg mistet faren min for mange år siden, de første årene var slike dager tunge, men man må bare gjennom det. I dag tenker jeg på og savner han, men jeg henter frem gode minner og feirer mannen min som er en fantastisk pappa til våre barn! Minn de gode tingene. Anonymous poster hash: f6c49...3b0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Beklager dersom jeg er ufølsom, men tar du ikke litt på vei nå? Foreldre dør før sine barn, gudskjelov (selv om noen dør før andre). Nå får jeg sikkert hatinnlegg fra sine dibbere, men begynner å bli lei av slike " er det ikke synd på meg" innlegg. Jeg har selv mistet min far, farsdagen brukes til å hjelpe mine barn til å feire mannen. Anonymous poster hash: 997fc...f65
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Beklager dersom jeg er ufølsom, men tar du ikke litt på vei nå? Foreldre dør før sine barn, gudskjelov (selv om noen dør før andre). Nå får jeg sikkert hatinnlegg fra sine dibbere, men begynner å bli lei av slike " er det ikke synd på meg" innlegg. Jeg har selv mistet min far, farsdagen brukes til å hjelpe mine barn til å feire mannen. Anonymous poster hash: 997fc...f65 Fy fader, er det virkelig mulig! Hvorfor svarer du hvis dette er alt du har å si om saken? Falt deg inn at alderen på brukerene her inne er forskjellig? Falt deg inn at foreldrenes alder er forskjellig, måten man reagerer på likeledes og at forholdet man har til sin far og spiller inn? Er dette en tråd som trenger dine sure oppgulp? Jeg har og mistet min far for noen år siden, alt for tidlig og ja, jeg gjør som deg og feirer min mann. Men hvem F tror du at du er som tror du har fasiten på andres sorg?Og til HI: klem til deg og tillat deg å kjenne på følelsene dine. Anonymous poster hash: ddae9...fca
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Beklager dersom jeg er ufølsom, men tar du ikke litt på vei nå? Foreldre dør før sine barn, gudskjelov (selv om noen dør før andre). Nå får jeg sikkert hatinnlegg fra sine dibbere, men begynner å bli lei av slike " er det ikke synd på meg" innlegg. Jeg har selv mistet min far, farsdagen brukes til å hjelpe mine barn til å feire mannen. Anonymous poster hash: 997fc...f65 Skjerp deg! Du vet vel at alle sørger forskjellig! For noen er denne dagen vond, for andre er den ikke det! Bare fordi du ikke har det vondt i dag, betyr ikke at andre som har mistet faren sin ikke har vondt! Er ingen som tvinger deg til å lese disse så synd i meg innleggene, som du kaller det! Anonymous poster hash: 202bf...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå