Gå til innhold

Kurio ol nettbrett til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har disse? Jeg lurer på om det er "ordentlige" nettbrett der man kan laste ned apper, se på nrk.super, netflix osv, eller om det er snakk om bare ferdigspill/programmer?

Anonymous poster hash: 2ebe9...faa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurio suger!! Kjøpt Ipad eller Samsung med en gang....

Anonymous poster hash: 5331c...736
Skrevet

Kurio suger!! Kjøpt Ipad eller Samsung med en gang....

Anonymous poster hash: 5331c...736

Kan du utdype litt?

HI

Skrevet (endret)

Kurio har dårlig oppløsning ala slik "data" til barn fra lekebutikken , det et spennende i ca 2 dager så skal du ha ett brett for at barnet ditt skal kunne kose seg så kjøp ett fra Samsung, appel, el.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Om du skal ha kurio så vent ihvertfall på den nye utgaven som kommer nå før jul, de blir litt bedre for hvert forsøk de har ;)

Men jeg hadde ikke giddet, de er helt ok til et lite barn men de vokser fort fra det og det har vært litt for mye knot med dem.

Nå kommer det straks enda en ny versjon av ipad og da skal fireren ut av markedet, den koster 2990,- nå og antagelig kommer det noen bedre tilbud på den før jul, jeg hadde heller kjøpt den.

Anonymous poster hash: 8389d...46b
Skrevet

Kurio har dårlig oppløsning ala slik "data" til barn fra lekebutikken , det et spennende i ca 2 dager så skal du ha ett brett for at barnet ditt skal kunne kose seg så kjøp ett fra Samsung, appel, el.

Ok, det var det jeg kanskje tenkte. De eldste barna våre har nettbrett (I-pad og Samsung-tab), men disse har de spart penger til selv. Minsten på 5 år har veldig lyst på noe sånt hun også, men jeg vil ikke kjøpe et eget dyrt nettbrett til en som er så liten. Da får hun heller fortsette med å låne vårt :)

HI

Skrevet

Ok, det var det jeg kanskje tenkte. De eldste barna våre har nettbrett (I-pad og Samsung-tab), men disse har de spart penger til selv. Minsten på 5 år har veldig lyst på noe sånt hun også, men jeg vil ikke kjøpe et eget dyrt nettbrett til en som er så liten. Da får hun heller fortsette med å låne vårt :)

HI

Du får jo brett fra Samsung til 1000kr som er helt ok til en på 5 år.

Skrevet

HI

Du får jo brett fra Samsung til 1000kr som er helt ok til en på 5 år.

Gjør man? Hm, da kan jeg vurdere det likevel. Jeg trodde at man måtte ut med minst 3000 kr, og det synes jeg var litt dyrt til en 5-åring som bare vil spille litt, men 1000 kr er helt ok. Det er innenfor "budsjett". Skal Google litt jeg da. Takk for tips :)

HI

Skrevet

Kurio er bare tull..Datteren har nesten ikke brukt den.

Skrevet

Kurio er det dummeste jeg har brukt penger på.

Anonymous poster hash: f7b14...e2b
Skrevet

HI

Så liten? Vår 4-åring har iPad og ville aldri hatt noe annet, da hadde han blitt sittende med min eller pappaen sin iPad likevel...

Anonymous poster hash: 546b1...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...