Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg drakk ikke mer igår enn at jeg hadde kontroll så vet jeg ikke har sagt eller gjort noe dumt. Likevel har jeg skikkelig fyllaangst å er redd for å møte folk osv. Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den? Anonymous poster hash: e9a11...86a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 La være å drikke? Anonymous poster hash: 1a730...2c0
Gjest Antarctica Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Nei,nei, nei, motsatt! Reparere!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Hehe sønnen min kommer rundt 16.00 så best å holde seg til vann. Anonymous poster hash: e9a11...86a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Enkelte får fylleangst uansett hvor mye de drikker, har noe med hvordan hjernen tåler alkohol. Eneste rådet er å ikke drikke. Anonymous poster hash: df712...ad7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Å ikke drikke er ett dårlig råd dagen derpå Anonymous poster hash: e9a11...86a
Tired mama Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Du må bare ri denne dagen over og vente til mandag morgen. Da er den mest sannsynlig borte. 😉
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Jeg skjønte ikke før jeg ble voksen at fylleangst ikke har noe med hva man sa eller gjorde dagen før.. Jeg får også skikkelig angst.. For alt mulig! Det er helt forferdelig:( Ingen tips dessverre, men det går over! Anonymous poster hash: a78ea...cfb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Jeg har det på samme måte. Har sluttet å drikke. Anonymous poster hash: a6736...fd2
MammantilNurket Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 (endret) La meg dele en historie med dere: Tidlig i formiddag var jeg på vei inn til byen. Mens jeg ventet på transport kom en ung mann tuslende: Han hadde vært på byen i går. Han hadde våknet hjemme hos en dame han ikke kjente, uten klær (de lå ved siden av sengen), han visste ikke hvor han var eller hvordan han hadde kommet hit. Damen han hadde våknet ved siden av var heldigvis pen. Han var blek om nebbet, lett forvirret og hadde tidenes fylleangst. Trøst deg med at det kunne ha vært myyye verre I tillegg kan han gremmes over å fortelle om sine utskeielser til fremmede damer som deler historien på DiB Endret 9. november 2014 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå