Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg er vant til at Lucia feires i bhg. og skole selv om dagen egentlig havner på lørdag eller søndag. Barnehagen til jenta mi dropper det i år fordi det er på en lørdag. Hun er veldig lei seg for det, men vi får feire litt hjemme, så går det vel bra. Anonymous poster hash: 945ee...c6d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Nei er du gal, det er jo et av årets høydepunkt. Førskolegruppa har ansvaret i vår barnehage og den eldste jenta i gruppa går først i toget. Dette er jo noe de gleder seg til. På skolen her er det 2.klasse som går i tog hvert år. Tar en runde for hele skolen og besøker aldershjemmet. Både barnehagen og skolen feirer på fredag i år. Anonymous poster hash: e5df6...059
☆☆☆ Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 I bhg til eldste blir luciatoget lagt til julefesten uavhengig av dato, det er mange foreldre og besteforeldre som ønskar å sjå det. Det er kun storbarnsavdelingane som går. I bhg til minsta er eldste barnet 1 1/2 år, så der utgår nok luciafeiring.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Er kun førskolegruppa som feirer Lucia. Har ingen barn der så jeg vet ikke hvordan opplegget er Anonymous poster hash: b5b43...6dd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Her har bhg droppa Lucia og heller hatt julefrokost nærmere jul. Jeg vil heller at de har Lucia ! Er jo påskefrokost til påsken også .... :-/ Der jeg jobber har vi Lucia !:-) Anonymous poster hash: 4d266...347
Kanutten83 Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Barnehagen vår feirer på fredagen før Tror det hadde vært ei jente som hadde blitt veldig skuffet om de hadde kuttet Lucia i år, hun er den eneste førskolejenta i år og dermed garantert å være Lucia
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Feiring fredag 12. Anonymous poster hash: 1b2a0...59c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Det skal feires mandag 15. Anonymous poster hash: afc6b...ff7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Vi feirer på ettermiddagen den 11.12. Anonymous poster hash: 3eafd...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå