Gå til innhold

Er det mange barnehager som kutter ut Lucia i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant til at Lucia feires i bhg. og skole selv om dagen egentlig havner på lørdag eller søndag. Barnehagen til jenta mi dropper det i år fordi det er på en lørdag. Hun er veldig lei seg for det, men vi får feire litt hjemme, så går det vel bra.

Anonymous poster hash: 945ee...c6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er du gal, det er jo et av årets høydepunkt. Førskolegruppa har ansvaret i vår barnehage og den eldste jenta i gruppa går først i toget. Dette er jo noe de gleder seg til.

På skolen her er det 2.klasse som går i tog hvert år. Tar en runde for hele skolen og besøker aldershjemmet.

Både barnehagen og skolen feirer på fredag i år.

Anonymous poster hash: e5df6...059

Skrevet

I bhg til eldste blir luciatoget lagt til julefesten uavhengig av dato, det er mange foreldre og besteforeldre som ønskar å sjå det. Det er kun storbarnsavdelingane som går. I bhg til minsta er eldste barnet 1 1/2 år, så der utgår nok luciafeiring.

Skrevet

Er kun førskolegruppa som feirer Lucia. Har ingen barn der så jeg vet ikke hvordan opplegget er

Anonymous poster hash: b5b43...6dd

Skrevet

Her har bhg droppa Lucia og heller hatt julefrokost nærmere jul.

Jeg vil heller at de har Lucia ! Er jo påskefrokost til påsken også .... :-/

Der jeg jobber har vi Lucia !:-)

Anonymous poster hash: 4d266...347

Skrevet

Barnehagen vår feirer på fredagen før :) Tror det hadde vært ei jente som hadde blitt veldig skuffet om de hadde kuttet Lucia i år, hun er den eneste førskolejenta i år og dermed garantert å være Lucia :)

Skrevet

Feiring fredag 12.

Anonymous poster hash: 1b2a0...59c

Skrevet

Det skal feires mandag 15.

Anonymous poster hash: afc6b...ff7

Skrevet

Vi feirer på ettermiddagen den 11.12.

Anonymous poster hash: 3eafd...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...