Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 ..som ikke ble slik du hadde planlagt det? Anonymous poster hash: 276c4...b94
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Skulle få barn tidlig, men det gikk ikke. Anonymous poster hash: 4b840...fee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Jeg skulle være ferdig med å studere før jeg fikk barn. Etter barnet kom ombestemte jeg meg og startet med studier igjen. Anonymous poster hash: bff15...c06
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Ta et studieår på Svalbard. :-) Ble uplanlagt gravid rett før jeg skulle søke. :-) Anonymous poster hash: cdff5...828
*Nøtta* Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Ingen. Har egentlig aldri hatt fremtidsplaner jeg..mer tatt det som det kommer. Eneste som kan minne om en fremtidsplan var å bli en annerkjent oppdretter innen en spesiell katterase, men så ville jeg ha barn og etter det så dalte interessen min for akkurat kattesporten.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 1.Jeg skulle ikke ha barn før jeg hadde en stabil jobb og eget hus. - jobber i vikariater fra år til år, kjøpte hus for 6 år siden. 2. Og de skulle ikke komme før jeg ble 25 år. - første kom da jeg var 22. 3.Jeg skulle være ferdig å studere.- har startet på studier igjen. 4.Jeg skulle være gift før de kom. Var alenemor i 4 år. Giftet meg med far til de ti yngste barna, 7 mndr etter nr 2 kom. 5.Jeg skulle bli sivilingeniør eller ta en doktorgrad. - ble 'bare' lærer med 6 års utdanning. 6.Jeg skulle reise mye og oppleve verden. Var på Lanzarote for 14 år siden, og i Sverige for 5 år siden. Thats it. Anonymous poster hash: 276c4...b94
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 1.Jeg skulle ikke ha barn før jeg hadde en stabil jobb og eget hus. - jobber i vikariater fra år til år, kjøpte hus for 6 år siden. 2. Og de skulle ikke komme før jeg ble 25 år. - første kom da jeg var 22. 3.Jeg skulle være ferdig å studere.- har startet på studier igjen. 4.Jeg skulle være gift før de kom. Var alenemor i 4 år. Giftet meg med far til de ti yngste barna, 7 mndr etter nr 2 kom. 5.Jeg skulle bli sivilingeniør eller ta en doktorgrad. - ble 'bare' lærer med 6 års utdanning. 6.Jeg skulle reise mye og oppleve verden. Var på Lanzarote for 14 år siden, og i Sverige for 5 år siden. Thats it. Anonymous poster hash: 276c4...b94 Ikke ti yngste, men TO yngste barna Anonymous poster hash: 276c4...b94
Tyra79 Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Jeg ville bli skuespiller!! Planen var å begynne på folkehøyskole med dramalinje, for så å søke Teaterhøyskolen etterpå. Hadde gode referanse også, faktisk;) Så var jeg i en ulykke som forandret mye for meg. Ulykken satte en solid stopper for drømmen (akkurat DET var nok det eneste positive med denne ulykke, synes mine foreldre!). Noen år etter ble jeg samboer, fikk barn og høyere utdanning. Skuespillerdrømmen ble lagt helt bort. Savner miljøet utrolig mye, men har tatt et valg og har ingen problem med å stå formoder valget;)!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Skulle gifte meg lenge før jeg fikk barn. Giftet meg mellom første og andre barn - med en annen enn første barnefar. Hadde tenkt å bo hvor som helst i verden bare ikke Oslo. Bodd i Oslo i 6 år nå. Riktignok etter å ha bodd i to andre land først. Begynte på en helt annen utdanning enn den jeg endte med å fullføre. Anonymous poster hash: 3a209...a89
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Jeg hadde aldri noen store fremtidplaner, for de få jeg hadde endret seg da jeg ble gravid nitten år gammel. Så planene mine begynte da jeg fikk barn, sånn egentlig. Skulle reist mer, er vel det jeg kommer på. Men jeg har reist en del, så er fornøyd likevel Anonymous poster hash: 8897a...dbb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 har aldri hatt framtidsplaner.Tar alt som det kommer.Har ukesmål, thats it.Kanskje planlegge en ferie halvt år fram i tid, men lenger enn det går ikke.Har aldri hatt noe forventning til livet. Anonymous poster hash: 31e66...b3a
MammantilNurket Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Skulle studere, gifte meg og få barn. Det ble både studier og bryllup, men ingen barn. Derimot ble enda flere år med studier og (etter nesten ti år)skilsmisse. Kort tid etter traff jeg Kjæresten, også ble det jaggu meg baby og hus ... og enda flere år med studier
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Jeg skulle aldri få barn, jeg skulle ikke gifte meg. Jeg skulle reise, studere i utlandet, og bare leve livet. Så er man over fruktbar og blir gravid på prevensjon flere ganger. Så fikk 2 barn, måtte avbryte studier, kom meg aldri til utlandet, ble gift og skilt. Ble og syk i mange år. Nå studerer jeg, og når barna mine blir voksne, så flytter jeg til utlandet. Og jeg og barna reiser så mye økonomien tillater. Og jeg elsker begge barna, utrolig høyt, kunne ikke forestilt meg livet uten de. Anonymous poster hash: f22d8...0d5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Hadde veninner som drømte om barn, bryllup og høyere utdannelse med en gang de ble tenåringer. Løpet var lagt før de begynnte på vgs. De fleste ble veldig skuffet da ting ikke gikk den veien de hadde forestillt seg. De hadde veldig rosenrøde oppfatning om det meste, og har fått seg mange "sjokk". Jeg derimot, hadde ingen forestilinger eller forventninger. Drømte aldri om mann og barn, og tok ting som det kom. Og jeg tørr påstå at jeg er den lykkligste av oss. Jeg er ikke av den bekymrede typen, eller den som dveler ved alt som ikke gikk etter planen. Jeg er den absolutt flinkeste av oss til å tilpasse meg omstendighetene slik de ble. Jeg tror drømmer og ambisjoner er bra, men da bør en ha denne egenskapen til å omstille seg og akseptere at ting tar en litt annen rute enn den en la opp når en var 15. Jeg har vært ekstremt heldig med både mannen som krysset min vei, de barna vi fikk, og jobben som bare dukket opp etter å ha fått en fot innenfor en virksomhet. Jeg kan ikke forestille meg at jeg kunne hatt det så mye bedre 👍 Anonymous poster hash: d9131...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå