Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Vet om Optimalprint, men tar gjerne imot tips dersom det er noen som er enda bedre? Anonymous poster hash: 28af8...eb7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Noen som vet hva frakt er på vistaprint for julekort? Fotoknutsen har 99kr vet jeg. Noen med lavere frakt? Anonymous poster hash: 624cd...542
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Neste år må du være tidligere ute! Mange av aktørene har gode kampanjer i oktober. Jeg kjøpte for halv pris hos fotoknudsen. Jeg har tidligere år handlet fra fujifoto også og vært fornøyd med kvaliteten, men vet ikke hva slags priser de har nå (jeg har handlet på kampanjer der tidligere) Anonymous poster hash: bebb9...266
MillaCamilla Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Printswithwings er rimelige og fine.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Elitefoto har halv pris hele november! Anonymous poster hash: af5e4...d92
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Ok, takk for svar. Er ikke så glad i Foto Knudsen og lignende, synes de er litt vel glossy. Sjal sjekke ut vistaprint og Printwithwings. Anonymous poster hash: 28af8...eb7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Pleier å bestille fra Vistaprint og er veldig fornøyd både m pris og kvalitet! Stoort utvalg av ulike design, brukervennlig og tykk god papirkvalitet. Prøvde noe annet et år (var det foto Knudsen?) men kom meg raskt tilbake til Vistaprint igjen Anonymous poster hash: ba029...20e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 jeg liker kortene til kortshop.no, men om de er spesielt rimelige vet jeg ikke Anonymous poster hash: f72a0...23a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Ok, takk for svar. Er ikke så glad i Foto Knudsen og lignende, synes de er litt vel glossy. Sjal sjekke ut vistaprint og Printwithwings. Anonymous poster hash: 28af8...eb7 De har over 100 forskjellige og velge i. Så svært få glossy. Men vi valgte papir med fototrykk da. Anonymous poster hash: 0d1de...5e3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Ok, takk for svar. Er ikke så glad i Foto Knudsen og lignende, synes de er litt vel glossy. Sjal sjekke ut vistaprint og Printwithwings. Anonymous poster hash: 28af8...eb7 De har over 100 forskjellige og velge i. Så svært få glossy. Men vi valgte papir med fototrykk da. Anonymous poster hash: 0d1de...5e3 Det er mulig. Men jeg tenker på de avlange med gøossy bilde + tekst på fremsiden - og hvite med sånn "fotoskrift" på baksiden. De er så kjipe, men det er mulig de har mange andre kort også. Anonymous poster hash: 28af8...eb7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Ok, takk for svar. Er ikke så glad i Foto Knudsen og lignende, synes de er litt vel glossy. Sjal sjekke ut vistaprint og Printwithwings. Anonymous poster hash: 28af8...eb7 De har over 100 forskjellige og velge i. Så svært få glossy. Men vi valgte papir med fototrykk da. Anonymous poster hash: 0d1de...5e3 Det er mulig. Men jeg tenker på de avlange med gøossy bilde + tekst på fremsiden - og hvite med sånn "fotoskrift" på baksiden. De er så kjipe, men det er mulig de har mange andre kort også. Anonymous poster hash: 28af8...eb7 De så jeg ikke. Vi bestiller alltid doble julekort i papir/papp Anonymous poster hash: 0d1de...5e3
Elskerhøsten2014 Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 den du nevnte og vistaprint er best
**snuskeluska** Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Vi bruker Nfoto. Ofte kampanjepriser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå