Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg skulle hatt mensen den 1 november. Har fortsatt ikke fått den. Men alle tester jeg tar er negative. Er det allikevel håp om at jeg er gravid? Jeg har ikke noen spesielle tegn utenom stikkinger i magen. Jeg hadde en liten blødning for ca 14 dager siden, men det var så lite at det kun var på papiret. Håper så veldig på å bli gravid hver mnd, og blir skuffa og trist hver gang mensen kommer. Men dette er jo mye verre for nå kommer jo ikke den engang... Anonymous poster hash: 3b09e...cd4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Hadde du vært gravid så burde du fått positiv test til nå. Det skjer jo, men ikke så ofte, at tester viser positiv veldig sent. Temper du eller sjekker etter EL? Kroppen kan prøve å slippe et egg men ikke få det til, da blir mensen forsinket. Altså at du kanskje har hatt forsinket EL, derfor kommer mensen tilsvarende sent. Jeg vet akkurat hvordan du har det... Vi var prøvere i 2 år, så ble det ivf på oss. Det er en tung prosess når det ikke klaffer innen rimelig tid. Lykke til! Anonymous poster hash: 0453b...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå