Gå til innhold

Uffameg- noen spørsmål her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye prat kom vi frem til å prøve.. Ja.. Altså bak..

Ehh, det gikk jo fint iogforseg- men nå blir jeg bare nervøs for at jeg har ødelagt no bak der..? Er det mulig? Det er jo strengt tatt ikke meninga at det skal komme no inn der... Bak..

Han kom, jeg kom(med hjelp av vibrator.. )

Skal jeg regne med å lekke bak der, eller pleier det å gå bra?

( Hadde aldri trodd st jeg skulle spørre om no sånt men... )

Anonymknappen er fin å ha nå!

Anonymous poster hash: 04cec...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke rart om man føler at det er noe galt etter dette. Har prøvd det selv et par ganger, men aldri mer! Du vil nok oppleve at det løst det som kommer ut. Det er mange år siden jeg gjorde det, og vil råde deg til å ikke gjøre det igjen. Ville tatt en tur på toalettet var jeg deg.

Anonymous poster hash: d6703...94a
Skrevet

Har gjort dette mange ganger og koser meg like mye hver gang. Du blir verken lekk eller skadet på annet vis, så det er bare å nyte stunden.

Skrevet

Man kan vel få analprolaps? Men går ut fra at det kun skjer om man gjør det hyppig.

Google forresten analprolaps og se hva slags bilder som dukker opp. Virker kanskje preventivt på å drive med analsex.

Anonymous poster hash: 1f4ef...df6

Skrevet

Man kan vel få analprolaps? Men går ut fra at det kun skjer om man gjør det hyppig.

Google forresten analprolaps og se hva slags bilder som dukker opp. Virker kanskje preventivt på å drive med analsex.

Anonymous poster hash: 1f4ef...df6

Nei jeg tør ikke google, kan jo ødelegge hele kosen for meg :fnise:

Skrevet

Skit i skremselspropagandaen (no pun intended...)

Hvis du ikke har vondt, er jo alt OK.

Anonymous poster hash: d86cc...40b

Skrevet

Dessverre kan man få både analprolaps og analfissur av analsex. Det er lite forskning på området fordi analsex er ganske tabubelagt, men som sykepleier på en magetarm-avdeling ser man mye rart :P 

Om du har rompa di kjær skal du holde seg til vagina.

Anonymous poster hash: ed739...1f7
Skrevet

Hehe, da googler jeg IKKE det😎

Jeg skjønner egentlig ikke poenget, men han ville prøve noe han ikke hadde gjort før så da fikk han den ene gangen ihvertfall😂

Hi

Anonymous poster hash: 04cec...17d

Skrevet

Rompehullet er ikke laget for å ta imot ting "feil vei" og det kan skade musklene bak der ja. Det har blitt mer og mer vanlig med analsex, og samtidig har det blitt mer og mer vanlig med skader som analprolaps o.l. så da er vel ikke konklusjonen så vanskelig? 

Siden det ikke er forsket på dette enda sier vel fagfolk foreløbig bare at de tror det er en sammenheng, men forskningen kommer forhåpentligvis etterhvert.

Anonymous poster hash: 3fac1...e9e
Skrevet

Vet dere hva, det ER forsket på det. Og det skal drives med mye og lenge før det eventuelt gir skader. Man ser en liten økning hos visse homofile menn. Og da må man ta høyde for at de har vært seksuelt aktive på den måten hele veien.

Anonymous poster hash: d86cc...40b

Skrevet

Det er delte meninger om analsex. Noen mener man kan ødelegge tarmen/muskelen fullstendig, andre mener det ikke kan skje skade ved "riktig" analsex (godt forspill, forsiktig inntrenging, solid mengde glidemiddel etc)... 
Analprolaps og analfissur kan man få av andre ting enn analsex også (bl.a fødsel). 

Jeg har hatt analsex i mange år, og jeg har aldri hatt noe problemer. Kommer han bak, hender det jeg blir litt løs i magen dagen etter, så jeg foretrekker ingen sprut bak, men utenom det har det ingen negative virkninger for meg. Jeg kommer også bak, det klarer jeg ikke foran. Vi har det selvfølgelig ikke hver dag, men kanskje en gang i mnd/annenhver mnd. Det gir litt ekstra tenning å gjøre noe annerledes iblant. Jeg foretrekker foran da, men det er fordi det krever mindre forberedelser ;-) Men av og til når jeg har overskudd, er det bak som er tingen ;-) 

Jeg vil anbefale alle å prøve analsex, men å være forsiktige og bruke mye tid og mye glidemiddel. Det er ikke for alle, men om du liker det, HI, ser jeg ingenting i veien for at du skal slutte med det, med mindre du merker tegn til ubehag eller smerter underveis/etterpå. 

Anonymous poster hash: ce46b...8f1
Skrevet

Ikke kun homofile menn det er funnet slike skader på. Og jo du kan fint skade deg selv om du ikke merker det etter gang 1-7-15 eller 55. Og selv om du anonyme over ikke har problemer akuratt nå kan saken være en ganske annen når du blir 60. Ganske ille å lekke avføring resten av livet fra 60 altså. Er stort sett homofile på eldre og sykehjem det sees men blir flere yngre også og vår generasjon som eldre både kvinner og menn huttemegtu da vil forskningen visse ber om være klar. Har hatt masse analsex i yngre år uten å digge det. Helt greit liksom, men etter jeg innså hva som følger med er det kun utgang der altså. Snakkes når vi blir 60 da analfrelste damer ;)

Anonymous poster hash: e8355...56b

Skrevet

Ikke kun homofile menn det er funnet slike skader på. Og jo du kan fint skade deg selv om du ikke merker det etter gang 1-7-15 eller 55. Og selv om du anonyme over ikke har problemer akuratt nå kan saken være en ganske annen når du blir 60. Ganske ille å lekke avføring resten av livet fra 60 altså. Er stort sett homofile på eldre og sykehjem det sees men blir flere yngre også og vår generasjon som eldre både kvinner og menn huttemegtu da vil forskningen visse ber om være klar. Har hatt masse analsex i yngre år uten å digge det. Helt greit liksom, men etter jeg innså hva som følger med er det kun utgang der altså. Snakkes når vi blir 60 da analfrelste damer ;)

Anonymous poster hash: e8355...56b

Det er helt naturlig at muskulaturen blir slappere etterhvert som en eldes. Du som er en sånn bedreviter, burde jo vite det også, eller? 

Jeg har for såvidt aldri i mitt liv møtt en homofil mann på eldrehjemmet jeg jobbet i for et par år tilbake (jobbet der i 10 år, men er ufaglært), da homofili rett og slett har vært ganske tabu inntil bare de siste årene. Var man homofil for 70-80 år siden, var det ikke det vanlige å oppsøke andre menn. 

Derimot har det vært flere eldre med lekkasjer, men det gjelder ikke bare avføringslekkasjer, men også urinlekkasjer. Det er normalt, det er alderdom, det er sånn det er for noen - uten at de har trengt å ha analsex. Du kan ikke bare dømme alle med lekkasjer og påstå de har hatt analsex! Det blir helt rart.

Anonymous poster hash: ce46b...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...