Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg har slitt veldig mye med søvn..... Og nå ligger jeg igjen her søvnløs. Jeg er sliten, jeg er trøtt.....men søvnen den kommer ikke. Jeg har smerter....vel har prøvd å dempe de..... Jeg har sovetbl, men kan bare bruke ett hvis antall pr mnd..... Og de brukes når jeg må ha søvn pga viktige ting som møter osv.... Bruker jeg de over en uke i strekk mister de funksjonen. Men nå blir det bare værre og værre..... Jeg føler en desperat følelse..... Enten sovner jeg med en gang...sover 2 timer våkner og sovner ved daggry eller som de siste nettene....sovner ikke før 05:00 eller senere. Jeg våkner kl 07:00 står opp senest 07:30. Drikker ikke alkohol. Sover ikke på ettermiddagen.... Er det noen som har tips eller råd? Anonymous poster hash: 07657...45c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jeg har slitt veldig mye med søvn..... Og nå ligger jeg igjen her søvnløs. Jeg er sliten, jeg er trøtt.....men søvnen den kommer ikke. Jeg har smerter....vel har prøvd å dempe de..... Jeg har sovetbl, men kan bare bruke ett hvis antall pr mnd..... Og de brukes når jeg må ha søvn pga viktige ting som møter osv.... Bruker jeg de over en uke i strekk mister de funksjonen. Men nå blir det bare værre og værre..... Jeg føler en desperat følelse..... Enten sovner jeg med en gang...sover 2 timer våkner og sovner ved daggry eller som de siste nettene....sovner ikke før 05:00 eller senere. Jeg våkner kl 07:00 står opp senest 07:30. Drikker ikke alkohol. Sover ikke på ettermiddagen.... Er det noen som har tips eller råd? Anonymous poster hash: 07657...45c Hvis du har smerter kan paracet hjelpe. Pleier å funke på meg. Men paracet skal heller ikke brukes ofte over lengre tid. Tenker at du må gjøre noe med grunnen til smertene. Henger søvnløsheten sammen med stress må du virkelig legge deg i selen for å senke ambisjonsnivået ditt -og gi litt f... rett og slett! Lykke til! Anonymous poster hash: 202b2...6f2
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Legg deg et annet sted. Det hjelper meg når jeg ikke får sove. Har ikke hatt det så ille som du har det da, noen gang. Men jeg håper du får sove en hel natt, uten sovetabletter. Anonymous poster hash: 682db...f9b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Jeg ligger våken pga søvnproblemer jeg også så føler så med deg! Jeg har også innsovningstabletter men er gravid så kan ikke ta de:-/ Men prøv som over her sier å kansje legge deg en annen plass enn den "vanlige sengen". For noen år siden måtte jeg og min daværende samboer sove hver for oss fordi jeg rett og slett ikke fikk sove i dobbelsengen. Men gikk jeg inn på gjesterommet å la meg sovnet jeg ganske kjapt. Jeg har forøvrig kun problemer med å sovne, så når jeg først sover, så sover jeg. Anonymous poster hash: 9ac85...26c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Be om resept på Vallergan eller Phenergan eller evt. begge. De er antihistaminer med søvndyssende effekt og kan tas "hele tiden". På meg mister de også effekt etter hvert, men da kan jeg bytte til den andre typen. Har rett og slett fått et nytt liv! Et annet godt alternativ er Sarotex. Det er egentlig antidepressiva, men i små doser virker det godt mot smerter og som sovemedisin. Det kan du også ta "hele tiden". Jeg hadde super effekt av det både mot smertene og søvnproblemene, men fikk dessverre bivirkninger og måtte slutte. Har imidlertid hørt om andre som er kjempefornøyd med det. Lykke til! :-) Anonymous poster hash: 2f648...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå