Gå til innhold

Når avsluttet du festingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den "hver" helg?

Lenge før barna kom?

Enn faren/mannen?

Jeg la opp 4 år før jeg ble gravid. Bare sikkelig fest ved anledninger.

Anonymous poster hash: 788ec...9c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen jeg forsto jeg var gravid. Etter to barn og en pause på 3 år etter det, tok jeg opp festingen som hadde vært laber i mange år. Nå fester jeg nok mer enn gjennomsnittet i min alder. 

Anonymous poster hash: b491f...531
Skrevet

Jeg har aldri festet hver helg, eller annenhver. Det var kanskje en gang i måneden frem til jeg ble 20 så var det helt stopp.

Skrevet

Inntil jeg var ferdig med å studere. Men festet aldri i eksamensperiodene!

Anonymous poster hash: c3342...213

Skrevet

Har aldri vært en storfester. Festet litt i studietiden, men utover det har det vært lite festing. Drikker gjerne litt vin med venninner eller kollegaer, men det er ett par ganger i året.

Anonymous poster hash: b27ad...4f9

Skrevet

Var storfester frem til jeg var 19. 

Anonymous poster hash: 2cd10...045
Skrevet

Festet vel tre ganger i måneden frem til positiv test. Nå snart fire år siden positiv test og to barn, så godt som aldri. Men nå som baby er 8 mnd, skal mor delta på to julebord og en 30 års bursdagsfest. Tjohei :-) :-) gleder meg så masse til å drikke god vin og kose meg sammen med gode kollegaer og venner. De neste tre helgene blir veldig gøy og sikkert veldig slitsomme ;-)

Anonymous poster hash: 9fb12...0c5

Skrevet

Festet mye frem til jeg var 28-29. Ble mamma i begynnelsen av 20-åra. Pappaen er lite glad i å feste, og foretrekker lørdagskvelden foran xboxen med venner, så det har ikke vært noe problem å feste relativt mye selv om man har barn, for min del ;)

Anonymous poster hash: b0fe6...de9

Skrevet

Hver helg var det slutt med da jeg var ca. 23 år. Fikk første barnet da jeg var 31 år.

Anonymous poster hash: a5f78...c17
Skrevet

Ca en time siden..

Anonymous poster hash: 46665...c8c

Skrevet

Var ferdig når sommeren etter videregående var ferdig. :-)

Russetid, så en sommer av festivaler og jentetur til syden gjorde at jeg fikk min dose. :-)

Traff så mannen, og han har aldri vært et festmenneske. :-) så da ble det en øl på puben istedet. Og som fattig student var det nok med en øl. :-)

Anonymous poster hash: 38311...0a2

Skrevet

Det var vel den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, og akkurat da var det mye festing føre.

Men det var ikkke alltid jeg drakk om jeg var på fest før, drakk når jeg hadde lyst og drakk brus når jeg hadde lyst. Hadde det like morro uansett hva jeg drakk, og jeg var vist like gøy uansett hva jeg drakk også fikk jeg høre.

Anonymous poster hash: 77f21...9b7

Skrevet

Har ikke sluttet & har ingen planer om det heller ;) Ikke hver helg, men et par ganger i mnd blir det fort. Sånn er det for alle mine venninner & venner.. Vi nærmer oss førti, er godt gift, god økonomi og har flere barn. Kan fint se for meg selv dressed up på dansegulvet i 60-årene :)

Anonymous poster hash: c2e2a...0f9

Skrevet

Den "hver" helg?

Lenge før barna kom?

Enn faren/mannen?

Jeg la opp 4 år før jeg ble gravid. Bare sikkelig fest ved anledninger.

Anonymous poster hash: 788ec...9c5

Festet en del i mine alenehelger som alenemor, men når jeg traff min nye samboer ble det slutt på det. 2 år siden. 

Anonymous poster hash: 47af5...2a2

Skrevet

Hver helg festingen sluttet jeg med da jeg passerte 20 år. Festet 1-2 ganger i måneden til jeg var rundt 24-25 år og etter det dabbet det veldig av.

Har ikke vært skikkelig full siden jeg var 25 år, men kan ta et par glass i hyggelig lag et par ganger i året. Jeg gikk fra å feste hardt og mye til å bli så nære avholds man kan bli uten å faktisk være det ;)

Fikk første barnet da jeg var 27 år og er nå 40.

Mannen tar seg en fest med gutta mellom 4 og 6 ganger i året.

Anonymous poster hash: d0987...f02

Skrevet

Helt frem til jeg ble gravid med førstemann.

Men har ikke gitt opp festninga helt, selv etter at jeg er blitt 37 og har tre barn.

Anonymous poster hash: 1510e...d5e

Skrevet

Har aldri bedrevet den type festing. Det virket meningsløst da jeg var fjortis og det gjør det fremdeles.

Anonymous poster hash: cff64...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...