Gå til innhold

Var dette en normal reaksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar ( som er en narkoman løgner og vi ikke har noe med å gjøre ) sendte meg en melding isted. Han spurte om vi skulle møtes for å ha sex. Jeg sa nei og ba han holde seg vekke fra oss. Fikk da svar fra bv " hvorfor kan ikke du ligge med meg, du ligger jo med alle "...

Jeg skreiv " dra til helvette " og skulle sende den til han, men klarte ved ett uhell å sende den til kjæresten min... Jeg sendte sms med en gang og sa jeg hadde sendt feil... Fikk da tilbake fra kjæresten " ok, snakkes "....

Syns dere dette var en normal reaksjon av min kjæreste? Hvis ikke, hvilken reaksjon hadde dere forventa?

Anonymous poster hash: 9fb2c...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok forventet at kjæresten lurte på hvem jeg ønsket skulle dra seg til helvete.

Men hvis han var opptatt så kanskje han tenkte det var bedre å snakke om det når han har tid?

Anonymous poster hash: f1a64...d97
Skrevet

Hvorfor svarer du på slibrige sms fra din eks? Ignore, ignore, ignore....

Anonymous poster hash: b98df...740
Skrevet

Det kan vel tenkes at din kjæreste er vant til at du får meldinger fra bf og sånn sett regner med arven var til ham? Du skrev ned en gang at den var feilsendt, så han bekrefter at beskjed er mottatt og lager ikke noe mer drama om det...

Anonymous poster hash: d82e5...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...